Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Om det er ett kupp eller ikke burde vurderes av en nøytral part. Blir litt dumt å slenge ut egne biler når man har starta bilsjappe. Nesten så man heller burde registrere seg som firma her på bimmers da isåfall :wink:

Jeg selger billig e30 men slenger den ikke ut her læll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere fast!

At E30 er overpriset er greit nok, men hva skjedde her da?? Til den prisen burde bilen vært 200% strøken + litt til.

Regner med han har satt ett 1'tall formye foran prisen han har satt..

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37454722

Dette kan vel vanskelig beskrives som noe kupp! Men interessant annonse, med bakgrunn i den åpenbare lyvingen han foretar seg. Enhver dust kan vel se at bakplaten er ødelagt? Likevel står det at den har "fått noen skrammer." Jaha, hvis det er standarden man setter så vegrer jeg meg for å se "SMÅ riper og LITT steinsprut."

" denne bilen har alt man kunne ønske seg den gangen den rullet ut av portene til Bayerische Motoren Werke."

Vet du, til den prisen kunne jeg tenkt meg Mtech skinninteriør, Mtech fangere, Mtech understell, metallic lakk, stor kjørecomputer, nakkestøtter bak... Linselykter, spoiler og skipose er vel standardutrustning?

I tillegg er det facelift, 4-dørs, automat, iX.

Men for all del, bilen er sikkert fin den.

Nok av det. Her har dere en billig lekebil (dere kan ikke ane hvor liten en sånn her er med mindre dere har sett en)! Det står høystbydende, så det er kanskje naivt å tro den vil gå til denne prisen, men kan fort gjøre et kupp her!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37452335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...