Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Typisk nå funker det ikke, og jeg som sku bestille noen deler.

sånn ellers syns jeg siden er grei , men for mye nede, + de roter myer med betillingene

bestilte endel ting til m3 motoren , siden den var fra england måtte jeg bytte endel rør og div.

tror du ikke GS klarte å sende Engelske deler :P finnes ikke engang på nettbutikken hehe

Skrevet

Jeg søkte etter styling, og eneste som kom opp var olje og felger.. jaja..Skulle sjekke pris på en M-fanger for en kompis. Men da får han bestille fra et annet firma, eller dra innom GS selv.

Skrevet

jeg får frem delene til min bil når jeg skriver inn reg nr :)

Er litt uvant ja, men vanesak ;)

alle klaga jo på bimmers når den fikk en facelift også!

Skrevet

Jeg synes det så bra ut, må jo helste regne med litt nedetid når en slik oppgradering skjer, må jo få oppdatert etter hvert som de finner feil ;)

Fant en feil jeg også, når jeg trykker på "interiørlister" På en e34 94 mod, så kommer det GS Performance LSD ;)

Skrevet
Jeg synes det så bra ut, må jo helste regne med litt nedetid når en slik oppgradering skjer, må jo få oppdatert etter hvert som de finner feil ;)

Fant en feil jeg også, når jeg trykker på "interiørlister" På en e34 94 mod, så kommer det GS Performance LSD ;)

Takk , Da er den flyttet :-)

Skrevet
Kan det ikke komme en brukbar søkefunksjon på nettbutikken?

F.eks skal jeg ha koppholder så kan jeg søke på koppholder også får jeg opp det som er relevant for søket? Hadde vært utrolig mye enklere å finne frem! Også at det legges inn en del nøkkelord for hver artikkel så det går å søke uten å være bilmekaniker og vite eksakt hva delen heter. :-)

Det kommer ;-)

Skrevet

Vi oppdaterer og retter opp i ting heletiden , så den skal bli bare bedre og bedre. Bare kjekt med alle tilbakemeldinger :-)

Nettbutikken nå skal være mere brukervennlig med tanke på antall klikk , og du slipper å gå så langt tilbake for å få hentet andre deler.

Bare til info så leser dataen igjennom ca 11 milioner linjer får å få opp all data til bilen og deler , tilbud ,priser ,++++ når dere slår inn et regnr .

Så at det kan være noe som kan komme feil i starten , håper jeg dere forstår ;-)

Ser dere noen feil så send gjerne en E-post til post@gsbildeler.no merk med nettbutikken så ser vi på det .

ha en god dele-jakt videre :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...