Gå til innhold

Noen som har erfaring med Schmiedmann?


roten
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nettbutikken er åpnet og prisene er med norsk mva. Kun frakt kommer i tillegg.:)

Eks:

Hekskjørt innsats M-Tech. type 2.

Varenummer: 51-12-7-118-162

(Direkte link til 51-12-7-118-162)

Passer til modeller: E82

Alle modeller med hengerfeste

Varen er på lager. Antall: 1,00 sett

Varen er original

Pris eksl. moms: NOK 57,23

Moms: (25%) NOK 14,31

I alt inkl. moms: NOK 71,54

(Husk at fraktprisen blir kalkulert i handlekurven )

Vekt: 0,17 KG

Antall pr bil: 1 sett

Åpningstider for selve butikken:

Åpningstider

Mandag til fredag 09.00 til 17.00

Torsdag 09.00 – 19.00

Lørdag Lørdagsåpent fom. primo desember 2010

Husk! Vår nettbutikk er alltid åpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem er faktisk hyggelige i telefonen og.. :)

Veldig.

Ringte og spurte etter noe i går formiddag som ikke kunne svares på der og da, og ble oppringt i 7tiden i går kveld og hadde en lang prat med en kunnskapsrik og hjelpsom kar med navn Frederick.

Nesten så man blir overrasket når man treffer noen på "ei sjappe" som har greie på det de snakker om, og tar seg tid til å skravle litt bil sånn generelt når kunden har fått svar på spørsmål.

De hadde btw åpent til kl 20 i går og fikk inn lots of varer så butikken har tydeligvis åpnet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Schmiedmann har fått et skikkelig løft med de to kara. For dere uinnvidde er begge årelange travere i BMW miljøet, og begge har vært/er president i BMWCCN. Og begge har ekstreme E30r.

Man kan vel på mange måter si at de er de perfekte BMW delepushere, med den nødvendige kunnskapen og entusiasmen. Er bare et tidsspørsmål før jeg bestiller derifra. Koed har fått knallhard konkurranse nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at folk er fornøyd med de! Min første handel der er også på vei, og servicen er veldig bra! Men som nevnt tidligere hadde jeg blitt sjokkert om noe annet hadde vært tilfelle med de to bak selskapet.:)

(ikke et vondt ord om GS heller fra min side forøvrig, men liten tvil om at de nå har en seriøs konkurent! Noe som jeg tror er sunt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Bestilte en bærearm der nå på mandagmorgenen,betalte på forskudd og fikk ordrebekreftelse med engang.

Så har jeg ikke hørt noe mer,normalt?

Vet delene kan bruke 1-3dager fram til butikk men 6 dager uten å ha hørt noe synes jeg virker litt rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har visst slitt litt med å få datasystemet sitt til å kjøre skikkelig. Har vært innom butikken et par ganger for å handle, og har fått bra service. I tillegg har det gått litt tid i bilprat. :) Artig å handle i en butikk der du merker at folk er skikkelige entusiaster! Står et par gromme E30 M3 der også. Verdt en tur i seg selv, de bilene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...