daigzen Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 No når den norske schmidemann har kommet, blir prisene det samme som nettsiden, bare uten toll osv ? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Noen som vet når butikken åpner? Får vel bare vente kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Nettbutikken er åpnet og prisene er med norsk mva. Kun frakt kommer i tillegg. Eks: Hekskjørt innsats M-Tech. type 2. Varenummer: 51-12-7-118-162 (Direkte link til 51-12-7-118-162) Passer til modeller: E82 Alle modeller med hengerfeste Varen er på lager. Antall: 1,00 sett Varen er original Pris eksl. moms: NOK 57,23 Moms: (25%) NOK 14,31 I alt inkl. moms: NOK 71,54 (Husk at fraktprisen blir kalkulert i handlekurven ) Vekt: 0,17 KG Antall pr bil: 1 sett Åpningstider for selve butikken: Åpningstider Mandag til fredag 09.00 til 17.00 Torsdag 09.00 – 19.00 Lørdag Lørdagsåpent fom. primo desember 2010 Husk! Vår nettbutikk er alltid åpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 klipt og limt fra hjemmesidene deres. Jeg Jobber ikke der selv om det nesten kunne se slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Handler stadig vekk på schmiedmann, Ikke et vondt ord å si om dem! Fine priser og rask leveranse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Dem er faktisk hyggelige i telefonen og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Dem er faktisk hyggelige i telefonen og.. Veldig. Ringte og spurte etter noe i går formiddag som ikke kunne svares på der og da, og ble oppringt i 7tiden i går kveld og hadde en lang prat med en kunnskapsrik og hjelpsom kar med navn Frederick. Nesten så man blir overrasket når man treffer noen på "ei sjappe" som har greie på det de snakker om, og tar seg tid til å skravle litt bil sånn generelt når kunden har fått svar på spørsmål. De hadde btw åpent til kl 20 i går og fikk inn lots of varer så butikken har tydeligvis åpnet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Ja, Schmiedmann har fått et skikkelig løft med de to kara. For dere uinnvidde er begge årelange travere i BMW miljøet, og begge har vært/er president i BMWCCN. Og begge har ekstreme E30r. Man kan vel på mange måter si at de er de perfekte BMW delepushere, med den nødvendige kunnskapen og entusiasmen. Er bare et tidsspørsmål før jeg bestiller derifra. Koed har fått knallhard konkurranse nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Total omveltning ift mine oppfatninger om Schmiedmann ihvertfall.. Mener jeg har maila med en kar som heter Henrik, veldig hjelpsom og serviceinnstilt fyr ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Har bestillt eisenmann race bakpotte og supersprint mellomrør til min m5 her, trivelig kundemottak og bra pris . Kommer at bruke dem istedet før GS . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Godt å høre at folk er fornøyd med de! Min første handel der er også på vei, og servicen er veldig bra! Men som nevnt tidligere hadde jeg blitt sjokkert om noe annet hadde vært tilfelle med de to bak selskapet. (ikke et vondt ord om GS heller fra min side forøvrig, men liten tvil om at de nå har en seriøs konkurent! Noe som jeg tror er sunt.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Kjørte en tur med E24n en høstkveld da jeg plutselig ser en annen E24 i speilet. Kjørte til et egnet sted og jammen var det ikke Henrik fra Schmiedmann! Henrik kan utrolig mye fikk jeg inntrykk av! Handler fra Schmiedmann fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Bestilte en bærearm der nå på mandagmorgenen,betalte på forskudd og fikk ordrebekreftelse med engang. Så har jeg ikke hørt noe mer,normalt? Vet delene kan bruke 1-3dager fram til butikk men 6 dager uten å ha hørt noe synes jeg virker litt rart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Jeg bestilte varer mandags morgen. Fikk ikke ordrebekreftelse før på fredag fordi varene ikke var kommet på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 De har visst slitt litt med å få datasystemet sitt til å kjøre skikkelig. Har vært innom butikken et par ganger for å handle, og har fått bra service. I tillegg har det gått litt tid i bilprat. Artig å handle i en butikk der du merker at folk er skikkelige entusiaster! Står et par gromme E30 M3 der også. Verdt en tur i seg selv, de bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå