Alpejohn Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Hei, Hver gang jeg legger ut en post/svarer på en post så får jeg bare hvit side, og det står Done ned i hjørnet. Om jeg oppdaterer ender jeg med og poste samme 2 ganger.. Ser mange andre som poster flere innlegg av samme sort også.. Er det bare min data som er fucka eller? Fryktelig irriterende
Reef89 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 ja, siden er sånn for tiden, tingen er at når du har trykt ok på innlegget ditt, så er det postet. Ser folk gjøre samme feilen at det skriver svaret sitt på nytt etter det kommer hvit side og da blir det dobbel/ tredobbel post/svar. Må bare trykke tilbake til forumet, så ser du om posten din er sist i tråden.
Lars89 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Alle har samme feilen uavhengig av nettleser osv. Det er laget flere tråder om dette allerede og jeg håper admin har fått det med seg.
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Går det ikke ann å få opp en melding på hvedsia om dette? Ser jo endel som poster opptil 4-5 tåder eller svar om samme sak
S.Arnesen Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Fikset det tidligere i dag - håper jeg? Yes. All is well in the kingdom ihvertfall her....
Alpejohn Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Nå har jeg begynt å få mail når folk svarer i trådene også
Tiller Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Flotters! Nå fungerer forumet tipp topp igjen! Gunnar er en reser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå