Driv3r Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Skal ein tur til stavanger imorra med bilen, kom søren meg snø her idag sovidt, men satser veiane er fri for snø imorra tidlig. Sommarfelga kjem på neste veke
[Martin] Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Smatt på sommerfelgene på fredag, og nå skriker bilen etter senk ser jeg. Riskokeren har stått på sommerfelger hele vinteren (lagret), men fikk vårvask i går..
bcRichard Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Her i nord kommer ikke sommerskoan på før om vertfall 2-3 uker =((
Reset Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Bestilte meg 2 nye sommerdekk igår! Så da blir det montering første arbeids dag etter påske ferien
EirikL Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Jammen, pokker Fredrik! Du bor jo i fø....ings syden Her oppe i barteland ligger isen på veien om morgenen enda. Det blir vel sommerdekk uti august en gang, med den farten det tiner for øyeblikket.
EirikL Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Orket ikke vente lenger, da værmeldingen lover varmegrader de neste ti dagene og mer enn det. Kommer det en kuldenatt nå, får jeg bare haike på jobb
tuned Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 di kom på engang for lenge lenge siden;) bmw`en står på sommer hjul hele året, har faktisk aldri eid ett eneste vinter dekk til den:)
Nytern Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 Jadda, etter mye krangling med nye felgene fikk jeg slengt på sommerdekk i går.. Nå ligger det fint med snø utenfor her.. Tror jeg glemte at jeg bor på fjellet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå