316 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Tviler på at han eier noe som er så "fint" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Tviler på at han eier noe som er så "fint" +1 Har ikke han bare noen gamle turbodiesel skranglekasser da! De skulle vist gå noe helt sinnsykt påsto han da, samtidig som de var mye mer sportslige enn en E46 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panda Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Gadd ikke Strømstad i år, men blir å se ravende rundt i Halden. Vors nu, så blir det vel tur til byen om 3-4 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Tviler på at han eier noe som er så "fint" +1 Har ikke han bare noen gamle turbodiesel skranglekasser da! De skulle vist gå noe helt sinnsykt påsto han da, samtidig som de var mye mer sportslige enn en E46 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Rett og slett dritskuffa, første gang jeg var der så var hele byen pip åpen, nå gikk det ei stripe 300 meter litt på "utkanten" av sentrum og forbi fergekaia og "rundt" utenom byen. Ellers mye fint å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Kom på NRK nyhetene også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Jøss... kom dere sålangt som til strømstad? Bilen min kom til noen søte reflekskledde som ikke liker at ungdommer senker biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 såpass, var utallige Volvoer i sentrum som både manglet fjører, kappede fjører og veldig mange med sveisa diff. Faktisk en som kom seg inn med et 5 meter langt grantre på taket.. At du blei vinka inn for kontroll virker rart etter alt det jeg så der i byn idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 hehe, fetteren min pleier å dra over fra tomter hvert år, som regel i gamle ihjælhorede volvoer. Ett år dro han i en rosa volvo stasjonsvogn Hmm.. navn? (sorry off-topic) John-Einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Jeg skal innrømme jeg hadde sveisa sperre... men jeg har hvertfall ordentlig senkesett kontra mye annet der.... men bare uflaks..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 http://www.dagbladet.no/2010/04/01/nyheter/raning/fyll/utenriks/politiet/11103556/Haha, sånn ja - heia Norge! Er den sølvgrå merca på bilde nr to just turbodiesel sin eller? nei, er kjentfolk sine biler det der, kjørte i følge med dem, det er bilen til wiik, har felgene som satt på den før liggende her som skal på bilen, neste år er forhåpentligvis stukprosjektet ferdig, så da går det an å ta en tur med egen bil innover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Tviler på at han eier noe som er så "fint" +1 Har ikke han bare noen gamle turbodiesel skranglekasser da! De skulle vist gå noe helt sinnsykt påsto han da, samtidig som de var mye mer sportslige enn en E46 coupe bilen til wiik er turbodiesel det ja, er helt sykt azz, 125hk på 1750kg gjør unna 0-100 på 3,9, er farlig sprekt ja kjøreegenskapene tilsvarer en dtm-bil, det må vi jo ikke glemme please, spar deg og din familie for skammen ved å være så dum, dette blir flaut for meg, for ikke å snakke om deg/dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panda Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Var utrolig dårlig liv i år, får satse på at det blir bedre natt til 1. mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Dårlig med liv i halden i år da. Nesten ikke noe folk der i det hele tatt i forhold til hva det pleier... Hadde en morsom tur imellom Halden og sarp med en bimmer gjeng ifra hoksund området da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Tviler på at han eier noe som er så "fint" +1 Har ikke han bare noen gamle turbodiesel skranglekasser da! De skulle vist gå noe helt sinnsykt påsto han da, samtidig som de var mye mer sportslige enn en E46 coupe bilen til wiik er turbodiesel det ja, er helt sykt azz, 125hk på 1750kg gjør unna 0-100 på 3,9, er farlig sprekt ja kjøreegenskapene tilsvarer en dtm-bil, det må vi jo ikke glemme please, spar deg og din familie for skammen ved å være så dum, dette blir flaut for meg, for ikke å snakke om deg/dine Falt og slått deg hardt du? 125 hk på 1750 kg sprekt? 3,9 sekund? Hahahaha! Tror du på alle skrøner folk forteller deg, selv om faktaene oppgitt viser tydelig at det må være feil?! Du er idiot. Punktum. Uansett, er det gode overnattingsmuligheter rett over grensa (eller i Halden)? Og er det åpent rundt omkring på lørdag? Hva med langfredag, alt stengt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå