Mr.Silver Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Uansett hva folk mener om E30 M3 så må dette være de to eneste i sitt slag.. Museums gjenstander dette Så en annen link her på bimmers angående disse, mye større bilder der, men husker ikke hvor jeg fant de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Her er org. posten ihvertfall... http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=44227 Eier er egentlig en Ford-mann... http://bbs.rsownersclub.co.uk/showthread.php?t=201436 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Noen som har det.. Heldig fyr ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Biler, og da spesielt sportsbiler er lagd for å brukes, men er alikevel de som blir kjørt minst da folk er redd for de...Det er selvfølgelig ønskelig å holde bilene i best mulig stand, men E30 M3 ble ikke en legende ved å stå på utstillig... Nå er sport-evoene blitt for dyre og sjeldne til at noen tør å bruke de... Det er jeg egentlig helt enig i, men når bilene er 20år gamle- og det er SVÆRT langt mellom slike eksempler syns jeg det blir totalt feil å bruke dem slik de ble bygd for å brukes. At folk framdeles bygger banebiler av e30m3 med 150-200+ på telleren med litt rust og slikt er selvfølgelig helt greit. Det samme med forholdsvis strøkne e36 og e46 m3 og.. Men å voldta en 20år gammel klassisk og racinghistorisk bil med 57miles på telleren syns jeg blir helt feil. e30m3 er ikke så skjelden at ikke eventuelle interesserte kan kjøpe et mer brukt eksemplar for bruken.. De kjøpene der kan vel egentlig sees på som solide investeringer da de neppe kommer til å falle i pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Litt merkelig det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 The reason why the trip recorded distance is higher than the actuall milage is because the speedo's start at something like 999990 and the first/last ten of miles are put on at the factory during testing so when the car is finished the speedo reads 000000 or there abouts.Obviously someone at the factory and selling dealer forgot to reset the trip! Mark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Bare jeg som stusser over det å kalle biler som er 20 år gamle for nye... hehe JA Uansett hvor strøken en 20 år gammel bil er, så er den fortsatt ikke ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Bare jeg som stusser over det å kalle biler som er 20 år gamle for nye... hehe JA Uansett hvor strøken en 20 år gammel bil er, så er den fortsatt ikke ny. Ny er den ikke, men tilstand tilnærmet ny iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Kunne gidd mye for en sånn! Skulle hatt den til pynt i stua!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 kan vel tenke meg at litt lagre og pakninger ikke akkurat har godt av å stå urørt i 20 år. Dempere også kan da virkelig ikke funke noe særlig, bremesene må jo ha satt seg osv. Så er vel en ordentlig jobb å få dette i stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Bare jeg som stusser over det å kalle biler som er 20 år gamle for nye... hehe JA Uansett hvor strøken en 20 år gammel bil er, så er den fortsatt ikke ny. Det er jeg helt enig i, men det var bare du som stusset over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Var vell penger som avgjorde den handelen der, var nokk ikke bare flax! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 En litt uvanlig duo å finne liggende å slenge, kan man vel si. Det blir som å finne to flotte jomfruer i skogen når du er sikker på at du er mutters alene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 kan vel tenke meg at litt lagre og pakninger ikke akkurat har godt av å stå urørt i 20 år. Dempere også kan da virkelig ikke funke noe særlig, bremesene må jo ha satt seg osv. Så er vel en ordentlig jobb å få dette i stand. Misunnelig eller? Tviler på at penger er et problem hos den karen der. Han skal jo ikke bruke de så trenger egentlig ikke bremser og demping uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 100kr til den som får bannet Just-turbodiesel! Noen som er med på spleiselag? jeg er med! den karen der irriterer meg grønn, dukker jo opp i nesten alle tråder her på forumet. IDIOT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå