awt Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 De aller fleste som har rå til en slik bil ny har absolutt ingen ønsker om å hverken senke den eller bytte felgene. De originale felgene koster somregel endel mer enn det man får kjøpt av uoriginale, uansett størrelse. Det finnes flere enn deg som kundegruppe til biler som selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Det er noe som heter komfort, og de fleste vil nok slippe å kjøre i 5 km/t over fartshumper og hull. Mange vil også bruke bilene sine på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Når bilprodusentene lager en ny modell må de inngå MANGE kompromisser med tanke på kostnader vs kvalitet, komfort vs sporslighet osv. En 5-serie skal være komfortabel, men med "sportslige" kjøreegenskaper og alle fra 18 til 80 skal kunne trives bak rattet. Skamsenk og kantfelger får være opp til kunden om han vil sette på. BMW står for et perfekt kompromiss mellom komfort og sportslighet og det får man ikke med 80mm senk og 25-profil på dekka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Bilen blir vel enda mer spennende med m-pakken. Litt lavere og kanskje større hjul, men det sto 19" på denne, men dekkprofilen var litt større nå. 245/40-19 og 275/35-19mot 35 og 30 profil tidligere, som jeg har på min. Er vel ikke utenkelig at det blir 20" på m-pakken? Men uansett så er vel er bilen meget god å kjøre, som andre BMWer?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 M-pakke gjør "alt" med utseende til BMW. Ikke utenkelig med 20. Blitt enormt med plass i hjulhusa i nyere biler noe som gjør at normale/originale felger ofte ser latterlig små ut. E90 på org 16-tommere er et skrekkeksempel på det. Syns "aldri" original-fangerne er pene på normale modeller mens M-fangerne er nydelige. Bevisst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Jeg var også en tur innom Bavaria Haugesund og tittet på denne. Må bare så at sjelden har en helt ny orginal BMW sett bedre ut. Derfor er jeg utrolig spennende på hvordan M-pakken blir seende ut på denne. Og når det gjelder utstyr er det helt sykt hvor mye det koster dersom du skal ha alt. Er sikker på at M-pakke + senk + 21" blir helt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 bilen har vanvittig potensiale, men vet dere om den nye loven skal komme hvor man ikke kan senke eller bytte felger uansett om det er godkjent eller ei? hørte noe om denne regelen, at den skulle komme nå i mars/april/mai, får håpe det bare er skremselspropaganda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 folk får nøye seg med Lumma sit kit til F10 mens de venter på M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Ja blir spennande se styling variasjonene i tiden framover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Jeg var også en tur innom Bavaria Haugesund og tittet på denne.Må bare så at sjelden har en helt ny orginal BMW sett bedre ut. Derfor er jeg utrolig spennende på hvordan M-pakken blir seende ut på denne. Og når det gjelder utstyr er det helt sykt hvor mye det koster dersom du skal ha alt. Er sikker på at M-pakke + senk + 21" blir helt rått. Er dette planen din for neste år ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Jeg var også en tur innom Bavaria Haugesund og tittet på denne.Må bare så at sjelden har en helt ny orginal BMW sett bedre ut. Derfor er jeg utrolig spennende på hvordan M-pakken blir seende ut på denne. Og når det gjelder utstyr er det helt sykt hvor mye det koster dersom du skal ha alt. Er sikker på at M-pakke + senk + 21" blir helt rått. Er dette planen din for neste år ? Hehe, nei har ikke planer om å kjøpe meg F10, er fornøyd med den jeg har, og jeg trenger ikke en så stor bil heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Synes den nye F10'en er helt rå original, og er etter min mening den av de 5-serie BMW'ene som ser pen og rå ut helt ny og original(uten senk og styling). Da selvfølgelig av E39, E60 og F10. De eldre modellene (E12, E28 og E34) blir i en litt annen klasse utseendemessig og kan vel ikke sammenlignes med de nyere. Blir moro og interessant å se M5-versjonen av F10. Den Lumma-versjonen som S.Hafsmo viser lengre opp i tråden var jo også meget stilren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXclusive Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Jeg har faktisk prøvekjørt en 530D GT, i lillehammer. Den var sinnsykt fin, og inni, under listene, var det rødt lys, litt horete men... var god å kjøre og gikk ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Oi... Ser dritlekker ut i virkeligheten og i sort... Hvor mye gamp har denne 530d-en...? Grunnpris? De rike har det godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Lumma-versonen var mektig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå