Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Form forran funksjon vettu. Gutta her bryr seg ikke om hvor jævlig det er å kjøre så lenge bilen har rett stuk! Om det innebærer at bilen blir hengende på de hvite feltene i fotgjengersoner eller kumlokk, at dekka voldtar hjulbuer og innerskjermer eller vrenger seg av felgene i bønn om nåde, eller at 99,99% av de som snur seg etter bilen synes det ser latterlig ut, det kan de ikke bry seg om. Ikke så lenge stuket er rett.

Så du må kline til med Svart@Leckern og ta et par runder av fjærene, kjøpe 5 cm spacere og gå ned 5 hakk på dekkbredden. Da blir det perfekt...? #-o

GODT OPPSUMMERT! :beer:

Det er morsomt med retards som deg, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... :lol: Noen som har skjønt det..

Er min godkjent for denne tråden nå?

Etter du har senket den så.... :wink: hehe..

:rompe:

Senkes den mer enn dette så må jeg vel fjerne innerskjermene helt :lol:

Det var egentlig ment som en spøk. I hvert fall delvis.. Bilen din ser veldig flott ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odd-M: Dette er jo en tråd hvor det kommer bilder for det meste av ganske "ekstreme" stanceprosjekter osv. Greit at du ikke liker den stilen og er fornøyd med bilen slik den kommer fra fabrikken, men at andre folk vil gjøre bilene sine personlige må da være lov? Det innlegget du starter med er jo ganske negativt ladet mot de som driver med dette, så du fyrer jo litt oppunder og ber om svar på tiltale. Og at du virkelig tar deg nær (virker det som siden du rapporterer et innlegg, som er like idiotisk som ditt eget) av at en kaller deg retard, så ja.. skal ikke antyde noe jeg. Du snakker dritt om interessene til noen, så da får du igjen. Hvis du sier til en fotballsupporter at spillet egentlig bare er jævlig idiotisk, hvorfor skal 20 spillere løpe rundt etter en lærkule for å prøve å sparke den i nettet bak 2 andre folk som står foran nettet, så vet du jo at han blir provosert på samme måte som Torek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at innlegget til Torek var godt ment, og skal leses med en humoristisk tone.

Stig: Hva skjer med felgene på siste bildet? Jeg kan forøvrig love deg at innerskjermene fremme ryker i løpet av sesongen med den senkingen du har nå også. Ser ut som ca likt det jeg hadde, og der måtte jeg stadig kappe av plastfliser som lå og gnisset på dekkene etterhvert som de ble slitt :)

Tror egentlig det var Våler / Rudskogen som tok mine. Svinger i stor hastighet og litt dumper gjør underverker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget ditt er rapportert.

Bra. Da håper jeg du føler deg mye bedre og at du synes det var en flott måte å løse det på, etter at du selv var så moden og begynte med et fullstendig meningsløst og tullete innlegg i en tråd som, i all hovedsak, tydeligvis inneholder bilder av biler som ikke tilfaller deg overhodet.

":3ui0lh65]Jeg er rimelig sikker på at innlegget til Torek var godt ment, og skal leses med en humoristisk tone.

No shit ;) (altså "ja", for den som ikke skjønte det) Man høster hva man sår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odd-M: Dette er jo en tråd hvor det kommer bilder for det meste blablabla

Du evner ikke å se overdrivelsen i mitt innledende innlegg her? Ut fra kommentarene som fulgte, foruten de to av sjikanøst innhold fra Torek, så var det åpenbart flere som tok dette som det var ment.

Og hvem har sagt at jeg ikke liker slike biler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...