|Ole| Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 BTW, Charger er ein av dei få amcar`ene eg kunna ha tenkt meg. Dei ser rett og slett SKUMLE ut i fronten, trur eg hadde blitt redd om eg hadde sett ein i speilet i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Slagordet til Miata-klubben: "Om du tar en kompis er du ikke en rompis" Vet ikke hva jeg skal tro egentlig, men holder gooood avstand til den gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 BTW, Charger er ein av dei få amcar`ene eg kunna ha tenkt meg.Dei ser rett og slett SKUMLE ut i fronten, trur eg hadde blitt redd om eg hadde sett ein i speilet i mørket +1 på den der tenkte samme tanke selv!! Hadde vell i grunn kjent at det Rister i hele bilen din, FØR du ser den i speilet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Gjort det ! Og hvordan gikk det? (beklager OT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Gjort det ! Og hvordan gikk det? (beklager OT) Hahahaha, det der må vere bortimot det morsomste inlegget eg har sett her Igjen, beklager OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Gjort det ! Og hvordan gikk det? (beklager OT) Siste OT..... Stemmer sånn nogelunde som vist der ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Turbo sier duuu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas9 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Turbo sier duuu? supercharger sier duuu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 BTW, Charger er ein av dei få amcar`ene eg kunna ha tenkt meg.Dei ser rett og slett SKUMLE ut i fronten, trur eg hadde blitt redd om eg hadde sett ein i speilet i mørket Er så enig! En av mine definitive drømmebiler, spesielt 1970 modellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Odd-M: Sa aldri jeg fortrakk Miata foran amcar, bare kom over et bilde av den jeg. Så la ut bilde av den, syns den var greit stanced liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Slagordet til Miata-klubben:"Om du tar en kompis er du ikke en rompis" Vet ikke hva jeg skal tro egentlig, men holder gooood avstand til den gjengen. Usikker på seksualiteten, much? Hyggeligste entusiastgjengen på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Jeg er mer fan av denne 1969 modellen! Elsker de filmene og bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Selv så digger jeg Camaro SS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Selv så digger jeg Camaro SS! sånnen står i garasjen hos mamma bare i gul og i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Onkelen min har en lyseblå camaro ss 69 mod 700hk og skilter, går i trøndelagen og innimellom på akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå