Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Stig drukner sorgene over sin egen Z4 etter å ha sett denne stakkar..... Det går bra!

Hehe. Nei jeg er fornøyd jeg. Minuset med E89en er at den har tak som kan felles ned. Hadde det blitt laget en ren coupe så kunne vi heller diskutert det. Cab/roadster er ikke helt min greie.

Men rå den hvite der. Hadde vel ikke lagt meg ned og blånekta da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan funke med 18" også, så lenge man senker tilstrekkelig ;)

http://www.stanceiseverything.com/wp-co ... nypre2.jpg

Syns E36 blir for lav (kjøremessig) viss man senker like langt nedover hjulbuene med 17". Man kan jo knapt kjøre på norske veier da. Syns den der hadde perfekt senk :)

senkwn er det ikke noe med, men problemet er at felgene er traktor-felger, som igjen ser helt jævlig ut, slipper subbing med 17", i tillegg ser det MYE bedre ut med 17, litt klaring i hjulbua er jo bare bra, sålenge stuker overall er tyskerstuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan funke med 18" også, så lenge man senker tilstrekkelig ;)

http://www.stanceiseverything.com/wp-co ... nypre2.jpg

Syns E36 blir for lav (kjøremessig) viss man senker like langt nedover hjulbuene med 17". Man kan jo knapt kjøre på norske veier da. Syns den der hadde perfekt senk :)

senkwn er det ikke noe med, men problemet er at felgene er traktor-felger, som igjen ser helt jævlig ut, slipper subbing med 17", i tillegg ser det MYE bedre ut med 17, litt klaring i hjulbua er jo bare bra, sålenge stuker overall er tyskerstuk.

Her er jeg faktisk jævlig enig med begge to :shock:

Edit: begge tre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...