BMW E30 325 Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Det værste her er at ombygde 17 rs til 18 ikke er så veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Det var jo LITT ekstremt, den derre Corradoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Det var jo LITT ekstremt, den derre Corradoen Enig, men jeg synes faktisk den kledde det stuket godt. Ikke alle biler som ser bra ut sluppet helt ned på bakken. Men jeg lurer på hvor mange meter jeg kunne kjørt med en sånn før jeg ble stoppet av politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Med veiene i norge, og fartsdumper så ville jeg vel heller stilt spørsmålet: hvor mange meter kunne jeg kjørt for jeg ikke kom meg noen vei? men helt klart et deilig stuk på en deilig bil *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Den der corradoen blir nok hengende på norske veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Alle slike biler går med luft så ikke bekymre dere så fælt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Alle slike biler går med luft så ikke bekymre dere så fælt nå det som er skikkelig senk så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 lurer på hvorfor folk må henge seg opp i at "så" lave biler ikke kan kjøres i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 liker mye gromme biler her liker stansworks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 lurer på hvorfor folk må henge seg opp i at "så" lave biler ikke kan kjøres i norge Tror ærlig talt ikke denne corradoen hadde klart seg over så mange skøyter med asfalt og fartsdumper her i Norge før fangerne hadde tatt kveld, man må nok tenke en ekstra gang over hvor man kjører med en så lav bil, men er ikke noe mindre tøft av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 lurer på hvorfor folk må henge seg opp i at "så" lave biler ikke kan kjøres i norge Tror ærlig talt ikke denne corradoen hadde klart seg over så mange skøyter med asfalt og fartsdumper her i Norge før fangerne hadde tatt kveld, man må nok tenke en ekstra gang over hvor man kjører med en så lav bil, men er ikke noe mindre tøft av den grunn Det er såklart luft montert på sånne biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 er bilen innenfor stance "kravet" nå eller? sorry for stygge framfelger, men må kjøpe spacere og valse litt for å få på bbs'a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Ser ut som den Corradoen går i USA og det er ikke bare gode veier der heller, tro meg, har kjørt ganske mye der. En så lav bil som på bildet der holder ikke over neste lyskryss engang, satt litt på spissen da. Luft er nok tingen da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå