j_b Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 j_b : 3-delte Style5 er hvertfall noe utenom det vanlige Synes gull og rødt fungerer veldig godt sammen! Kommer jo litt an på hvilken farge bilen har også. det er ikke i tvil anders, men må bare få tak i dem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Er ikke den E36en din i denne fargen?: Gull BBS hadde vært helt perfekt tror jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Er ikke den E36en din i denne fargen?: Gull BBS hadde vært helt perfekt tror jeg!! tror min er litt lysere.... har ikke sett bilen min på år og dager, så kanskje det er den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 hehe....noen må visst holde oversikt ja! Mener å huske at jeg leste at den skulle lakkeres i denne brunfargen som kom med 997 911.. Men kanskje det er flere varianter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Ååååååå!!!!! Utrolig nydelig Skulle bare vært en Cayman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 den porschen var smooth.. ga den en aldri så liten justering i ps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Nå synes jeg du var ufin. hjelper jo ikke på lysten dette da. Hmf.... Jeg skal ha hus ikke ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 ikke BMW, men mye fine stuk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 ikke BMW, men mye fine stuk! Drøyt mye bbs rs der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 da tok jeg et lite, men viktig steg mot litt stuk på min BMW... henter 8,5 og 10x17" til 745'n på lørdag:) Rondell kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 da tok jeg et lite, men viktig steg mot litt stuk på min BMW... henter 8,5 og 10x17" til 745'n på lørdag:)Rondell kantfelger e32 el 38 ? ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Han har vel E23. Har "alle" med sharknose fetisj for rondell eller? Sinnsykt mange med de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Han har vel E23. Har "alle" med sharknose fetisj for rondell eller? Sinnsykt mange med de felgene. E23 ja en av drømmebilene mine etter at jeg som 9-åring satt på i 180 med en sølvgrå executive, så slo til på en 745 for et par år siden, nå er det på tide å få satt i gang på den.. selger bruksbilen, så da får jeg penger til å pusse opp et par prosjekter jeg har deriblant 7-serien. hehe litt enig med deg der Lars..men slo til på disse felgene mest pga bredden, da de var AKKURAT det jeg var ute etter, samt en helt kurrant pris, ellers så har jeg faktisk ikke sett rondell på e23. Fins absolutt kulere felger, men jeg liker de veldig godt, så var ingenting å lure på for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Han har vel E23. Har "alle" med sharknose fetisj for rondell eller? Sinnsykt mange med de felgene. E23 ja en av drømmebilene mine etter at jeg som 9-åring satt på i 180 med en sølvgrå executive, så slo til på en 745 for et par år siden, nå er det på tide å få satt i gang på den.. selger bruksbilen, så da får jeg penger til å pusse opp et par prosjekter jeg har deriblant 7-serien. hehe litt enig med deg der Lars..men slo til på disse felgene mest pga bredden, da de var AKKURAT det jeg var ute etter, samt en helt kurrant pris, ellers så har jeg faktisk ikke sett rondell på e23. Fins absolutt kulere felger, men jeg liker de veldig godt, så var ingenting å lure på for min del. Har du ikke noen prosjekt tråd av dine biler da? både e23 og 3,0csl er jo rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Han har vel E23. Har "alle" med sharknose fetisj for rondell eller? Sinnsykt mange med de felgene. E23 ja en av drømmebilene mine etter at jeg som 9-åring satt på i 180 med en sølvgrå executive, så slo til på en 745 for et par år siden, nå er det på tide å få satt i gang på den.. selger bruksbilen, så da får jeg penger til å pusse opp et par prosjekter jeg har deriblant 7-serien. hehe litt enig med deg der Lars..men slo til på disse felgene mest pga bredden, da de var AKKURAT det jeg var ute etter, samt en helt kurrant pris, ellers så har jeg faktisk ikke sett rondell på e23. Fins absolutt kulere felger, men jeg liker de veldig godt, så var ingenting å lure på for min del. Har du ikke noen prosjekt tråd av dine biler da? både e23 og 3,0csl er jo rått! takk, nei, har ingen prosjekttråd foreløpig.. men det kommer så fort jeg setter for alvor i gang på 7-serien, har pågående et mercedes-prosjekt som opptar tiden. Skal ta masse bedre bilder og slikt til våren av BMWene, har ikke muligheten nå da bilene står lagret innerst på låven for vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå