NBCustom Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Min MB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 123 er skikkelig koselige biler, hvertfall invendig. Koseligere enn 124, men liker 124 godt også. Gode seter i 124, god sidestøtte i ryggen Så pen ut den bilen din supertd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Røøddig! Fått mer og mer sansen for merce da en kompis har 124 300tdt 4matic og blir påvirka assa 300tdt 123 som vinterbil hadde vært greit syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hmmmm min bror har en slik ståendes i garasjen... på tide han begynner på renovasjonen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Å heite, nå var det mye rått som var lagt ut her, forrige side tok jo helt av Og den E28'n her var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 123 er skikkelig koselige biler, hvertfall invendig. Koseligere enn 124, men liker 124 godt også. Gode seter i 124, god sidestøtte i ryggen Så pen ut den bilen din supertd thank you, enig med deg, begge er gode biler. Er det noen som har stancet aston martin db5 av gamle typen? helt sykt råe både db5 og volvo p1800. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hehe, denne sida var alt for mykje prega av mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Ja huff Mer bmw og riskokere fra 70-tallet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Knalltøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 En kamerat tok bilde av en ok bil i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 En rekkeåtter på 2982 cm3 som yter 310 HK ved 7400 rpm og 320 Nm ved 5950 rpm ser man ikke hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Min MB Røddig, fler bildeer ønskes Har fått skikkelig sansen for Mercedes, spesiellt 123, ønsker å bytte ut min 124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 ":3nb30t1i]En kamerat tok bilde av en ok bil i dag: Det sykeste... Er at jeg sannsynligvis vet om fyren som solgte denne bilen (Roy fra Cats Exotics i USA)... Han nevnte at han har solgt jævlig mange Diabloer til Norge i det siste, blant annet en facelifted rød (slik som denne; hva er sjansen for at bilen på bildet IKKE er blant bilene han solgte? Er ikke mange faceliftede røde Diabloer i Norge akkurat). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Artig Regner med det kommer noen snasene bilder av den på nett etter hvert Han tar rimelig gode bilder... Sjekk https://www.facebook.com/ostfoldfoto eller http://www.ostfoldfoto.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå