evovrs Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 noe bilder, ikke alt er stance, men det er fett for det! http://www.antidepressiv.no/nett/dw4.jpg Man for en fin M3, men dæven å stygt det var med de baklampene!!! Minner meg om gode gamledager med min M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Åååh jeg vil ha Porsche...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 kul eksos på gamle bilen din evovrs!! Ja lampene på den blå sugde.... Men den har 3,8 motor og turbo tror jeg Er så jævli fete de 4 dørs bilene her ass!!! Digger de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Det kryr av tesla roadstere i oslo iallefall, nesten over alt hvor du snur deg så er det en der har hørt den skal være ganske så brutal, el-bil og være, men jeg mener bensin fungerer sååååå mye bedre enn el klarer bare ikke å få samme opplevelsen av en elbil føler jeg men for all del, tesla er en grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 For min del så er en del av opplevelsen selve lyden av motor og eksos! Så... Da er ikke elbil noen alternativ for meg:p men for all del, den er rå og av det jeg har hørt, ganske så kraftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 kul eksos på gamle bilen din evovrs!!Ja lampene på den blå sugde.... Men den har 3,8 motor og turbo tror jeg Hadde, bilen er svensk og ble bygget av Andreas som driver PPF. Bildet er fra da bilen ble bygget med s38b38! Bilen ble påbegynt høsten 2005 PBMW! (første motor setup) Bilen gikk 9.42@248km/t på 1/4. Klipp: (ikke bry dere om infoen i filmen, den er feil) ( )Tullinge 2006, http://www.streetfire.net/video/Arturss ... _70038.htm Siste motor setup før den ble solgt: Bilen ble solgt som rullende chassi for endel år siden (høsten 2008), og går nå med 2jz <3 Siste bilder av den med 2jz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Orbit Racing har bygget en om en Porsche GT3 til en GT3 RsR -Roadlegal- for en kunde... Resultatet er intet annet enn buksevetende! Her er også youtube-linker til videodokumentasjon av prosjektet.. Dersom noen skulle lure på hva en RSR er: Sabine Schmitz' Porsche GT3RSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Herregud så fett! Kjenner at det er godt med joggebukse akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Sabine Schmitz' Porsche GT3RSR Kjenner det napper litt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Noen tenner på kvinnfolk i uniform, jeg heller mer mot kjøredress... Nå har Sabine et og annet trumfkort ved å ha 30'000 runder bak seg på Ringen...! (btw: Er enig i den joggebukse-teorien ja) Hvis hun skulle ha kjøpt alle rundene rundt Ringen i form av touristenfahrt enkeltbilletter så hadde det kostet (m/dagens prisnivå): 5'250'000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hvis hun kjører gjennomsnitt rundetig på 8 1/2 minutt, så har hun tilbrunget 4250 timer der ute. Det tilsvarer 177 dager, altså 1/2 år ren kjøretid har hun utpå der, runder opp siden hun har nok høyere snittid og antall runder er nok over 30.000 nå Trodde faktisk det skulle blitt mer Men er jo en del likevel ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Noen tenner på kvinnfolk i uniform, jeg heller mer mot kjøredress... Sabine Schmitz, Vicki Butler-Henderson og Vanina Ickx. Samme for meg om de har kjøredressen på eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Staredown Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Jeg hadde vært fornøyd med en vanlig GT3, men den der var helt vill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå