Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

FD3S har vankel... [-X

GT-R'en kjøreegenskaper er jo helt syke i følge allslags bilprogrammer! 8)

Ja? Du vet vel at Wankel motoren er den mest effektive motorkonstruksjonen produsert? ;)

Og alt det overdrevne fjaset om at GT-R er så sykt overlegen alt annet begynner jeg å se meg grundig lei av..

FD3S kjørte fortere enn en GT-R rundt en bane på 90-tallet :) Selvfølgelig var marginene små, men i rex'ens favør ;)

Wankel motoren har vel aldri vært en effektiv motor noen sinne. Du har mye hestekrefter per volum, men bensinen renner rett gjennom motoren :) Men for all del, tøffe motorer..

ooqamwpcz12r3ymem9e1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det ja, men kvaliteten er noe helt annet :)

Hadde Vankelmotoren hatt kvalitet, da snakker vi. Er en syk motor ja, men holder meg fortsatt til GT-R'en, se filmen "Clarkson Powered Up" visst du ikke har sett den. Da vil du forstå hva jeg mener. :D

Ingen skyline på denne jord er i NÆRHETEN av en Mazda rx-7 gen. 1 med 13b. Det er fasiten på syke biler! Helt syyyyk lyd og drag per volum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Vankelmotoren hatt kvalitet, da snakker vi. Er en syk motor ja, men holder meg fortsatt til GT-R'en, se filmen "Clarkson Powered Up" visst du ikke har sett den. Da vil du forstå hva jeg mener. :D

Ingen skyline på denne jord er i NÆRHETEN av en Mazda rx-7 gen. 1 med 13b. Det er fasiten på syke biler! Helt syyyyk lyd og drag per volum!

hva er 13b?

Uansett vant jo GT-R her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er 13b?

Uansett vant jo GT-R her:

13b er en vankel motor med 2 rotorer. altså egentlig 13b x2 = 2.6 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...