|Ole| Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Eg såg vi var inne på mini her for ei stund sida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 I came. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Dayum! For en Challenger, dødsfeit Får bidra med denne jeg da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Man kan mene mye om amerikanske flak, men skikkelig stance har de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Lincoln Continental, et schwäärt flak. En kompis av meg driver å bygger på en slik og den er rett og slett gigantisk. Det var vel en slik Convertible JFK satt i da han skutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Lincoln Continental, et schwäärt flak. En kompis av meg driver å bygger på en slik og den er rett og slett gigantisk. Det var vel en slik Convertible JFK satt i da han skutt? Kan stemme det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Amerikanske biler har ikke seter, de har sofaer... Finner ikke bedre cruisebiler for slækkesøndager i solskinn! Enig med han over, den Dodgen i sort var helt pervers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Amerikanske biler har ikke seter, de har sofaer... Finner ikke bedre cruisebiler for slækkesøndager i solskinn!Enig med han over, den Dodgen i sort var helt pervers. WORD. Amcar er cruisebil nr.1 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Jeg er glad i amcar, så her er noen bilder av Trans Am`en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Man kan mene mye om amerikanske flak, men skikkelig stance har de... Dette er vel bilen til selveste Mr. Rotiform også ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Jeg er glad i amcar, så her er noen bilder av Trans Am`en min. Står en transam i gården min og, men den er det 7,4 liter i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony:) Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Det er noe spesielt med amcar å eldre biler, får bare lyst te å kruse rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå