Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

Legger den b5'n der!

Har sett dette bildet før også, men først i går når jeg surra rundt på luxury4play at jeg så det og la merke til at det er i Norge! :o se på reg.nr på henger, søkte det opp på vegvesen.no og fikk opp biltralle!

Ser det på golfen i bakgrunnen også. Sikkert bare i Norge det ruller så gamle biler på veien ennå :P

Var det jeg tenkte og :P

Resten av bilene tilsier Norge eller ett sted på bygda i russland. :P

Dessuten hadde ingen av bilene skilt, det passer jo godt i norge det og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger den b5'n der!

Har sett dette bildet før også, men først i går når jeg surra rundt på luxury4play at jeg så det og la merke til at det er i Norge! :o se på reg.nr på henger, søkte det opp på vegvesen.no og fikk opp biltralle!

Ser det på golfen i bakgrunnen også. Sikkert bare i Norge det ruller så gamle biler på veien ennå :P

Mener på at det var en kompis og kollega av meg når jeg kjørte for Autotransport i Drammen som hentet dette lasset med biler. Tror det var i anledning noe som hadde med Autostrada å gjøre. Han måtte bruke laaaang tid på lastingen siden det bare var lave biler på det lasset :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger den b5'n der!

Mener på at det var en kompis og kollega av meg når jeg kjørte for Autotransport i Drammen som hentet dette lasset med biler. Tror det var i anledning noe som hadde med Autostrada å gjøre. Han måtte bruke laaaang tid på lastingen siden det bare var lave biler på det lasset :wink:

Hvis alle bilene oppå der er eid av en norsk kar så har en kamerat av meg kjørt den bakerste zondaen, i halvfylla, hjemme hos eieren i frankrike :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...