Frode D Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Den MR2 gjør atr eg får lyst på toyota.. Hooooold igjeeen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Legger den b5'n der!Har sett dette bildet før også, men først i går når jeg surra rundt på luxury4play at jeg så det og la merke til at det er i Norge! se på reg.nr på henger, søkte det opp på vegvesen.no og fikk opp biltralle! Ser det på golfen i bakgrunnen også. Sikkert bare i Norge det ruller så gamle biler på veien ennå Var det jeg tenkte og Resten av bilene tilsier Norge eller ett sted på bygda i russland. Dessuten hadde ingen av bilene skilt, det passer jo godt i norge det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Legger den b5'n der!Har sett dette bildet før også, men først i går når jeg surra rundt på luxury4play at jeg så det og la merke til at det er i Norge! se på reg.nr på henger, søkte det opp på vegvesen.no og fikk opp biltralle! Ser det på golfen i bakgrunnen også. Sikkert bare i Norge det ruller så gamle biler på veien ennå Mener på at det var en kompis og kollega av meg når jeg kjørte for Autotransport i Drammen som hentet dette lasset med biler. Tror det var i anledning noe som hadde med Autostrada å gjøre. Han måtte bruke laaaang tid på lastingen siden det bare var lave biler på det lasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Legger den b5'n der!Har sett dette bildet før også, men først i går når jeg surra rundt på luxury4play at jeg så det og la merke til at det er i Norge! se på reg.nr på henger, søkte det opp på vegvesen.no og fikk opp biltralle! Ser det på golfen i bakgrunnen også. Sikkert bare i Norge det ruller så gamle biler på veien ennå Mener på at det var en kompis og kollega av meg når jeg kjørte for Autotransport i Drammen som hentet dette lasset med biler. Tror det var i anledning noe som hadde med Autostrada å gjøre. Han måtte bruke laaaang tid på lastingen siden det bare var lave biler på det lasset Hvis alle bilene oppå der er eid av en norsk kar så har en kamerat av meg kjørt den bakerste zondaen, i halvfylla, hjemme hos eieren i frankrike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Steike! Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Liten teaser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Viktig å følge StanceNation på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 ^ Legg merke til at det er nesten kun damer i passasjersetet It´s where they belong.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Denne passer vel bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Denne passer vel bra nå Bokstaveligtalt tidenes bakgrunnsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå