Larsinnj Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Hvilken felger er det på S2000? XXR 521 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Tror de der felgene er som BBS RS som passer på det meste som er lavt SMÅ feit E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 dritrå s2000! Alle bilene på denne sida var jævlig gromme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Å fyyyyyy faen!! Blir ikke mer Mafia enn dette Behold Jaggen og drit i Auda'n Wicky For dette var faen meg RÅTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Ja den er rå på det bildet.. MEN!!! jaguaren er knøttliten og lav (skulle aldri trodd det!) så om den senkes så blir den vel enda levere..og da ser det nesten litt dumt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Ja, blir alltid overrasket selv! De er dritlave i forhold til nye luksusbiler. Er vel samme bilen: droool! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Ser bra ut på bilder... men sånn in real life så er den alt for liten as...og sykt trang... men blir nok no feite felger til sommern for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 + masse senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 nei as... da blir den LIIIIITEN! skal ta bilde av den foran en yaris jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Sånn har jeg hatt faktisk. De er nydelige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 nei as... da blir den LIIIIITEN! skal ta bilde av den foran en yaris jeg.... Ja gjør det, men hvis den blir så syykt trang, hva har det med senk og gjøre? Blir vel ikke akkurat trangere av den grunn? Nå må du snart gjøre noe med dessa bila dine, er alt for høye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Sånn har jeg hatt faktisk. De er nydelige.. Naboen min har sånn faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Lagra dette bilde nettopp for å legge ut, men tenkte kanskje ikke det var noe vits siden det garantert var lagt ut, hadde visst rett Passe grom 7'er Ja den er rå på det bildet.. MEN!!! jaguaren er knøttliten og lav (skulle aldri trodd det!) så om den senkes så blir den vel enda levere..og da ser det nesten litt dumt ut... DO IT!!!!!!!!! Sånn har jeg hatt faktisk. De er nydelige.. Naboen min har sånn faktisk Nice nice Lurer litt på hvordan specs den der har i motor og understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå