Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må alle sitere den grusomme bilen?

finere enn dem über-jalla skrot30'n din i hvertfall, ikke at det skal mye til men :lol:

Skrevet
Må alle sitere den grusomme bilen?

finere enn dem über-jalla skrot30'n din i hvertfall, ikke at det skal mye til men :lol:

No har det vist seg fleire ganger att meg og deg har ganske så forskjellig smak så akkurat kva DU synst om bilen min det bryr meg lite :D

Skrevet

Der har du EKTE amcar! Som eg har sakt før, når man får ein svart charger i speilet....Da blir man REDD, dei ser rett og slett onde ut :twisted::twisted:

Skrevet

Kan noen fortelle meg forskjellen på Charger og Challenger? Det er disse to jeg liker, men kan ingenting om. Virker som det er endel AmCar gutter her, derfor spør jeg.

Skrevet

De er basert på to forskjellige karrosserier, Charger fra 1966-78 kalles B-body, Challenger kom i 1970 og kalles E-body. Challenger deler karrosseriet med Plymouth `Cuda. Chargeren er noe større og tyngre enn Challenger, men man fikk stort sett de samme motorene i begge modellene.

bgj9nx1wr3kxzzgw2yfz.jpg

Skrevet

challenger var jo mest sportslig

charger var mest til rett fram kjøyring da den hadde trommel bremser til utpå 70 tallet.. litt meir familie/bruks bil.. sånn som det er i dag.

Hemi står veldig kort forklart for at tennpluggane står rett over stempelet.

Skrevet

charger var mest til rett fram kjøyring da den hadde trommel bremser til utpå 70 tallet.. litt meir familie/bruks bil.. sånn som det er i dag.

Eller som vi idag kaller det: Crossflow. Hemi er egentlig bare en forkortelse for "Hemisfærisk forbrenningskammer", og betyr jo at ventilene står på innsug -og eksossidene, istedet for side om side slik de gjorde i gamle dager.

Skrevet
Der har du EKTE amcar! Som eg har sakt før, når man får ein svart charger i speilet....Da blir man REDD, dei ser rett og slett onde ut :twisted::twisted:

+1!!!!!!!! 8)

Skrevet

Eller som vi idag kaller det: Crossflow. Hemi er egentlig bare en forkortelse for "Hemisfærisk forbrenningskammer", og betyr jo at ventilene står på innsug -og eksossidene, istedet for side om side slik de gjorde i gamle dager.

Okey. Helt klart Charger som ser råest ut. Ser ut som han vil sluke alt som står i sin vei :)

Skrevet

snnf7xj77p2ses2t5we5.jpg

av en eller annen merkelig grunn så har jeg ikke lyst på lav bil lenger når jeg så det her :S vokste fra det liksom akkurat nå :S men kommer sikkert tilbake når sommern kommer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...