fizn Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 E36er må være lave, syns jeg må værtfall ha bra fitment med 17"
S.Hafsmo Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Dårlig bilde, men originalbilen fra The Fast And The Furious var på oslo motor show. Det var litt stilig! Fake kompressor og scoop på den der.
awt Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Har truffet på de samme selv, i Universal studios. Noen adre fra samme sted:
Tzunami Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 De fast and furious-bilene er jo eid av to norske jenter(søstre?) er ofte på bilmesser;)
M|Fjeld Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 De fast and furious-bilene er jo eid av to norske jenter(søstre?) er ofte på bilmesser;) John Fredriksen's tvilling døtre om jeg husker riktig?
[space] Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Det som slo meg med de som sto på Oslo Motor Show var at det var helt forferdelig finish på de! Slitne skinnseter, styling som så vidt hang på osv. Så kanskje kule ut på film, men i virkeligheten er det det verste jall, som en kan se på en hvilken som helst Esso på fredags kveld. Håpløst at disse skal få stå på bilshow år etter år...
BimmerAnders Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Alle disse filmbilene finnes det ofte flere eksemplarer av, da de bruker de ulike bilene til ulike scener i filmene. På detaljscener er det nok fineste som blir brukt mens på kjørescener brukes nok andre, og for ekempel "kræsj-scener" brukes selvsagt også mindre "viktige" eksemplarer.
wicky124 Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 De fast and furious-bilene er jo eid av to norske jenter(søstre?) er ofte på bilmesser;) John Fredriksen's tvilling døtre om jeg husker riktig? feil... eies av døtrene til grunnleggeren av "jamba" mobil-spill tilbehør...
Thundercoil Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Noen som vet hvilken bil dette er? Er riktig nok en modellbil på bildet, men hadde vært kult med en slik i garasjen en dag!
M|Fjeld Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Thundercunt: AMC Javelin Tidenes tøffeste muskelbil ved siden av Charger
Thundercoil Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Takker Så en slik live for halvannet år siden. Fikk bare med meg baken, så har lett etter den siden da, uten hell. Helt til jeg kom over denne mens jeg søkte på Dodge Challenger bilder
M|Fjeld Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Takker Så en slik live for halvannet år siden. Fikk bare med meg baken, så har lett etter den siden da, uten hell. Helt til jeg kom over denne mens jeg søkte på Dodge Challenger bilder Np Hmm.. Er dessverre få slike da de aldri ble produsert i særlig stort volum.. Og det er synd.. for gud så vakker den er!
noekult Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Haha, jeg hadde herja en slik en hver jævla dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå