Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dårlig bilde, men originalbilen fra The Fast And The Furious var på oslo motor show. Det var litt stilig! ;)

DSC_0010.jpg

Fake kompressor og scoop på den der.

Skrevet
De fast and furious-bilene er jo eid av to norske jenter(søstre?) er ofte på bilmesser;)

John Fredriksen's tvilling døtre om jeg husker riktig? :P

Skrevet

Det som slo meg med de som sto på Oslo Motor Show var at det var helt forferdelig finish på de! Slitne skinnseter, styling som så vidt hang på osv. Så kanskje kule ut på film, men i virkeligheten er det det verste jall, som en kan se på en hvilken som helst Esso på fredags kveld. Håpløst at disse skal få stå på bilshow år etter år...

Skrevet

Alle disse filmbilene finnes det ofte flere eksemplarer av, da de bruker de ulike bilene til ulike scener i filmene. På detaljscener er det nok fineste som blir brukt :) mens på kjørescener brukes nok andre, og for ekempel "kræsj-scener" brukes selvsagt også mindre "viktige" eksemplarer.

Skrevet
De fast and furious-bilene er jo eid av to norske jenter(søstre?) er ofte på bilmesser;)

John Fredriksen's tvilling døtre om jeg husker riktig? :P

feil... eies av døtrene til grunnleggeren av "jamba" mobil-spill tilbehør...

Skrevet

Takker :D

Så en slik live for halvannet år siden. Fikk bare med meg baken, så har lett etter den siden da, uten hell. Helt til jeg kom over denne mens jeg søkte på Dodge Challenger bilder :D

Skrevet
Takker :D

Så en slik live for halvannet år siden. Fikk bare med meg baken, så har lett etter den siden da, uten hell. Helt til jeg kom over denne mens jeg søkte på Dodge Challenger bilder :D

Np ;)

Hmm.. Er dessverre få slike da de aldri ble produsert i særlig stort volum..

Og det er synd.. for gud så vakker den er! :love:=P~8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...