Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da er du homo hvis du ikke liker den der:p

Han har jo e30 da... :lol:

Det flaket var helrått!!!

å ja, da er man jo smakløs :P

Ja, drømmebil det.

Skrevet
jon-olsson-audi-r8-ppi-stasis-stertman-carbon-wide-body-razor-gtr-v10_DSC2395-Redigera-copy.jpg

Når kommer Aventadoren i murdered-look? :)

Råeste R8en jeg har sett. Herregud, den svensken har smak!

Hmmm... god fantasi vil jeg heller si. Konseptet er såpass idiotisk at man må ha god fantasi for å skjønne hva som egentlig er poenget. More money than common sense? (hvis bildet er ekte da)... :?

Skrevet

Harde fakta er at du har blitt gammel i forhold til hva som er kult og ikke kult i dagens bilverden. Og altfor fornuftig. Fornuft råder ikke i superbilverden... I såfall kan alle biler som ikke går over en fartshump i normal hastighet bare glemmes...

Han lever som en konge, og mange er sjalu. Jeg tar hatten av for han og bøyer meg i snøen - jeg hadde brukt penga mine på akkurat samme måte. Vist midtfingern til den konservative verden og gått min egen vei. Det er jo det som er kult. Ikke å tenke fornuftig og kun kjøpe biler fra fabrikk... Det finnes mange eksempler på biler som pga. kultstatus bør forbli urørt, men dette er en høyvolums sportsbil, at noen velger å gjøre den helt koko er bare helt rått.

Skrevet

Bilen er veldig ekte.. Jon Olsson har takboks på stort sett alle bilene sine, bortsett fra Rebellionen ja :P

Poenget er rett å slett at han må ha med seg ski, der av skiboksen ;)

Skrevet

Det handler om stil og smak, noe som også fantes på 70-tallet da du sikkert var ung (siden du ikke ser stilen), hvor folk gikk rundt med sinnsyke hårsveiser og gutta i slengbukser. Dævver av lættis av det idag, og kan godt kalle det god fantasi.

Denne R8´en er bare brutal og rå!

Skrevet

Her er Gallardoen han kjøpte når Aventadoren ble forsinket :)

jon-olsson-2011-2012-gallardo.jpg

Her er Rebellionen som han har bygd på en Ultima GTR:

rebellion_r1k_red_bull_edition_1.jpg

Er vel denne han skal bruke i årets Gumball?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...