Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Det kommer ann på øyet som ser det vettu. En fin MB er SEC fra 80-90. Husker ikke karosseri navn. Ellers har jeg ikke sansen for noe merce egentlig. Finnes kanskje en eller 2 andre som fine.

Så E38 er tøffere enn alle Mercedeser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på øyet som ser det vettu. En fin MB er SEC fra 80-90. Husker ikke karosseri navn. Ellers har jeg ikke sansen for noe merce egentlig. Finnes kanskje en eller 2 andre som fine.

Så E38 er tøffere enn alle Mercedeser.

C126 karosseriet....

Men ja...Den merca jeg la ut er fetere enn alle e38, inkludert L7/Alpina modellene...Og det er nok alle (utenom deg) enige i :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på øyet som ser det vettu. En fin MB er SEC fra 80-90. Husker ikke karosseri navn. Ellers har jeg ikke sansen for noe merce egentlig. Finnes kanskje en eller 2 andre som fine.

Så E38 er tøffere enn alle Mercedeser.

C126 karosseriet....

Men ja...Den merca jeg la ut er fetere enn alle e38, inkludert L7/Alpina modellene...Og det er nok alle (utenom deg) enige i :wink:

C126 ja. Den i filmen road house er fet. Og den i 4 eller 5te episode av Miami vice.

Spørs hva man legger i ordet "fet" bil da. Det første jeg tenker er utseende. Så sånn sett kan godt en 728 væra fetere enn begge de mercene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste Mercedesen jeg har blitt ordentlig betatt av... Dvs. eneste jeg har YouTubet til helvete og tilbake :)

7tdpkx7fwml5facsmb9i.jpg

snuq2bl0jtzme0ncieas.jpg

v29ermyotn255g7q0u8y.jpg

lotyv7nsrpjkfgke8ktx.jpg

Litt pga. CLK GTR assosiasjoner (min oppveksts villeste bil), litt pga. Top Gear/Jeremy Clarkson testene, litt pga. det perverst perfekte utseendet - men mest pga. en sølv CLK AMG Safety Car som ga på fullt på rettstrekka på Hockenheim (så på F1 der i 2006). Den lyden satte spor i sjela mi. :applause:

Alt annet av Mercedes er det man på internettsk kaller Mildy Interesting :lol: Men men, er alltid åpen for å lære om Mercedes-modeller, det er en produsent som produserer mye galskap midt opp i all fornuften og det elsker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger slike bilder, men våger meg å komme med dette:

[ Bilde ]

:D

Den blåe der er vel replikabil...Det ble bygget to stk for å frakte race.merce den har på planet..den ene brant opp så MB bygget en tro kopi..De står vel utstilt på MB museet....

Og ja det er en fetere ekvipasje enn mercene jeg la ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...