|Ole| Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Minner litt om Donald Duck sin klassiske bil, hehe.. Riktig, manglar berre 313 som skilt plate Skal inrømme att denne er faktisk litt kul i Top Gun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Minner litt om Donald Duck sin klassiske bil, hehe.. Riktig, manglar berre 313 som skilt plate Skal inrømme att denne er faktisk litt kul i Top Gun Bortsett fra at Porsche'n i Top Gun er en helt annen modell. Den sølvgrå er en 550 Spyder. Bilen som var med i Top Gun var en 356 Speedster. Den ligner på den blå litt tidligere i tråden, som vel er en 356 kabriolet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Minner litt om Donald Duck sin klassiske bil, hehe.. Riktig, manglar berre 313 som skilt plate Skal inrømme att denne er faktisk litt kul i Top Gun Bortsett fra at Porsche'n i Top Gun er en helt annen modell. Den sølvgrå er en 550 Spyder. Bilen som var med i Top Gun var en 356 Speedster. Den ligner på den blå litt tidligere i tråden, som vel er en 356 kabriolet. Ser ikkje forskjell omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Men nå ble det mye Porsche-snakk. For å bringe det litt tilbake mot topic (356 coupe): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Men nå ble det mye Porsche-snakk. For å bringe det litt tilbake mot topic (356 coupe): skulle lett levd i sølibat for den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Folk som ikke liker 356 kan gå og legge seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Litt ymse Porsche: Den peneste 911en jeg noensinne har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Litt ymse Porsche: Den likte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Leadfoot. Den nederste var helt fantastisk! For et nydelig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Du liker targaen altså? Jeg synes det er noe av det styggeste Porsche har levert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Litt ymse Porsche: Haba haba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Shit. Den babyblå hadde jeg gitt en arm for:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Får legge til litt grom Mercedes jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Heeeite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Mercedes er jo som å banne i kirka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå