Larsinnj Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Er det en 600 pullman? Han jeg kjøpte min av hadde en dønn strøken (å da mener jeg DØNN strøken) 450 SL cabriolet stående i garasjen ved siden av. Lurte på om ikke jeg fikk kjøpe den istede, men det var vistnokk uaktuelt. Blodrød med sort tak og sort skinninteriør. Fy flate den var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 AAAAAH.....gode gamle mercer...Er egentlig en mercemann jeg...Aldri no problemer med mercene jeg har hatt mens bimmerne alltid har føkka opp hverdagen min... Den nederste merca der har ikke elektriske gardiner...Den har hydrauliske gardiner..originalt...Og understellet er også hydraulisk originalt Sikker på at den har hydraulisk originalt? Var ganske sikker på at det var en option. Og at luftfjæring m/påfylling i bagasjerommet var originalt. Har slik luftfjæring m/påfylling baki selv. Heftig bil uansett, er syke biler å kjøre. Komfort får en helt annen betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 190 er en digg bil!! 2,3 og 2,5 er gode motorer. Har egentlig sikla en god del på 190 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Er det en 600 pullman? Er vel en "vanlig" 600 "Grosser". Pullman er enda større! Syklet ofte forbi en sånn når jeg var mindre, ufattelig stilig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 BMW M3 V10 E91 tunned by Hartman Racing Her er en E92 også fram Hartman Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93525ix Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Har sansen for de E91'ene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Her er en E92 også fram Hartman Racing Pene hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 AAAAAH.....gode gamle mercer...Er egentlig en mercemann jeg...Aldri no problemer med mercene jeg har hatt mens bimmerne alltid har føkka opp hverdagen min... Den nederste merca der har ikke elektriske gardiner...Den har hydrauliske gardiner..originalt...Og understellet er også hydraulisk originalt hmm, hadde en 190E en gang, og det er nok til at jeg aldri skal ha merce igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Her er drømme bilen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Her er en E92 også fram Hartman Racing Eller Manhart som de heter..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Her er en E92 også fram Hartman Racing Eller Manhart som de heter..... Skriveleif.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Den E60'n så ikke bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 TRACK CULTURE V10 E46 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Noen stasjonsvogner 456 Venice DB6 DBS Lagonda (dette ville vært min ultimate drømmebil når jeg var liten om jeg hadde visst om den) V8 Vantage Virage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå