Weltzin Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Blir det bra mon tro? ^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Kan dette bli bra på bilen? Noen som har lyst å photoshoppe de innpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Syns du skal satse på CSL felgene, de ser bare rå ut Ellers en veldig pen bil, men var ikke SÅ fan av baklyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Baklyktene er en smaksak, og ikke mangen som har - det liker jeg. CSL er et alternativ, men vanskelig å få tak i noe som ligner nok i Norge, og 18", og helst litt konkave foran Og så er det så mangen som har det nå, nesten like vanlig som LM. men får se, kanskje det dukker opp noe brukt og, hadde vært best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 kantfelger er tingen på en bmw. feks barracuda velvet hyper-black silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Kant kan være bra det, går fra kantfelger nå. Kunne tenkt meg noe litt mer konkavt, men begrensa hva en får til på e46 med så høyt innpress.. Og gjerne mest mulig reine felger, ikke skrudde og lignenede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Prøvde meg på en kjapp photoshop, trur det kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Felgene var jo rå de. Vurdert 19"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 var veldig kult med de sorte felgene og de nye baklyktene, matchet hverandre bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 var veldig kult med de sorte felgene og de nye baklyktene, matchet hverandre bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Har vurdert 19, men tror jeg holder meg til 18, stort nok det. Fungerte bra med sorte felger og lyktene ja, men lysten på noe nytt ble for stor.. og nå klarer jeg ikke bestemme meg for hva jeg skal gå for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Då kom nye felgar frå England idag Blei plutselig 19" style 230 I tilleg er frontlippa lakkert og montert. Kvalitetsbilde fra HTC.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Vurderte å skrive et kritisk innlegg ang din tvilsomme smak når det gjaldt felger og lykter, helt til jeg så det siste bildet. De satt som et skudd til bilen. Bare ikke lakker de svart nå Hvis jeg kan gi litt konstruktiv kritikk på et annet punkt, så synes jeg du må tenke helhet på modifikasjoner: Sort grill sammen med shadowline. Kromgrill sammen med kromlister rundt vinduene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Sånn som dette f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå