Gå til innhold

Noen her som har krasjet??

E28 TURBO
 Share

Anbefalte innlegg

fytti helvette..at det er mulig å knivstikke noen å rissikere å bli dømt for drapsforsøk/drap pga en kolisjon #-o

må vell ha vært en ulovlig innvandrer eller en som hadde drapsforsøk på seg fra før av [-X håper han koliderer en gang til,bare at denne gangen er det noen som tar knekken på han!!

jeg krasjet faktisk for 2 uker siden,men det var med en lastebil så jeg kjente det såvidt,dog jeg knivstakk ikke den skyldige.. :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk dreper jo hverandre pga uenigheter i vaskehallen så ingenting overrasker meg mer...

Er så sinnsykt mye korttenkte mennesker der ute!

Bare se på alle de fjerne&dumme folka i serien "politiet" (og nei jeg snakker ikke om betjentene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen,er det mulig!?

Det virker som for hvert år som går,flyttes grensene lenger og lenger for hva folk får seg til å gjøre.

Noen som så den andre tragiske saken i natt da?

En full drittsekk kjørte FEIL VEI på E18 ved Høvik i Bærum og fronta med en annen bil!

Er det mulig,liksom? Hvor kommer disse folka fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er pokker ikke stabilt, men dessverre en konsekvens av at Norge "vokser opp" (Kall det gjerne evolusjon, jeg kaller det ****** ******** ************!!).

Har vært vitne til min andel av uprovoserte voldsepisoder og sigøyner "krig", men det mest spesielle må være fra to år tilbake...

Sto på en rasteplass langs E6 og fikset MP3 spilleren som nyss hadde streiket da jeg hører en bil bråbremse seg inn på rasteplassen bak meg. Kikket ut og så bilen sto stille, tenkte ikke mer over det og gikk tilbake til arbeidet. 20-30 sekunder senere hører jeg på nytt dekkhvin inn på rasteplassen, og snur meg på nytt. Bil nr 2. stopper, og ut hopper tre stk som sprinter inn i skauen, og igjen i bilen sitter ei dame. Det viser seg at folka i bil nr 1 har stukket av (to stk) fra et psykiatrisk institusjon i nærheten. Jeg går ut å spør damen hva i alle dager det er som foregår, da hun forteller meg dette. Noen minutter senere kommer to av personene i bil 2 tilbake med en av rømlingene (15-16 åringer vil jeg tippe), mens rømling nr to angivelig ligger med vondt i ankelen inni skauen. Tydelig at det hadde vært slåssing på gang, da det både var revnete klær og blod fra hender og hoder. Vedkommende ville også gi meg en verbal overhaling og en masse spark, siden han tydligvis trodde det var jeg som hadde tipsa de om hvor de stakk :roll:

Politet var noen minutter unna iflg damen, og i ren E30-med-ulovlig-motor-og-senk-ånd stakk jeg derifra før onkel blå kom.

Så dagens konklusjon må bli: De burde hoppa på hos meg i E30n , så skulle jeg med glede ristet av meg saftblandere og fandens vernepleiere :lol: (Edit: En spøk! (tydligvis ikke alle skjønte))

Forventer bare mer av den slags situasjoner nå framover, når gamle normer brytes ned i ekspressfart. Snart trenger vi alle maskingevær med 360 graders dekning til enhver tid :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes så mange syke sjeler der ute, de vandrer rundt som tikkende bomber og når de eksbloderer så er stor synn på de stakkarene som måtte være i nærheten! Man kan jo ikke lengre gå trygt på byen uten å plutselig bli slått ned av en fremmed helt uten grunn, var vite til det for noe helger siden! Mange har det også med å kjøre bil i påvirket tilstand, gjerne påvirket av både dop å alkohol å da blir jo som sagt lunta mye kortere! Jeg lå bak å blinka på en sliten Merce som lå 10-15 km under fartsgrensa på E18, plutselig så bråbremser han og kommer ut av døra! jeg var så heldig å ha med en kompis så vi åpner dørene å reiser oss ut vi også først da jekka han seg ned å satte seg inn å kjørte videre.

Nå risikerer man å bli stukket ned hvis man har et trafikk uhell. Det var jo en syking her i området som kjørte rundt å terroriserte trafikkanter i en hvit 850 stasjonsvogn. En tillfeldig småbarns familie fikk jo en hammer i sideruta på XC90en deres! Galningen tok tatt en farlig forbikjøring hvor så XC90 føreren(som kom i mot) legger seg på tuta, fyren snur i veibanen og kjører etter å stopper familien i Volvon! Først kjører han en hammer gjennom ruta centimeter fra tinningen på føreren og så sikter han på de med en "softgun"! Han blei heldigvis luka ut av trafikken og samfunnet etter en stund! Jeg selv var så dum å kjøre forbi vedkommende en gang, resultatet var at han fulgte etter meg i 15 minutter, først da jeg svingte inn oppkjørslen min så ga han seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fytti helvette..at det er mulig å knivstikke noen å rissikere å bli dømt for drapsforsøk/drap pga en kolisjon #-o

må vell ha vært en ulovlig innvandrer eller en som hadde drapsforsøk på seg fra før av [-X håper han koliderer en gang til,bare at denne gangen er det noen som tar knekken på han!!

jeg krasjet faktisk for 2 uker siden,men det var med en lastebil så jeg kjente det såvidt,dog jeg knivstakk ikke den skyldige.. :idea:

Står vel ingen sted at han er det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil få noen få mnd i buret. Kanskje et erstatningskrav (han aldri kommer til å betale) og så er saken ute av verden for hans del. Mens offeret sitter tilbake med svarteper. Vi må passe på å ikke bli for hard mot knivstikkeren heller. Han kan jo ha hatt en traumatisk barndom eller opplevd krig, så vi må ta skikkelig vare på ham nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen,er det mulig!?

Det virker som for hvert år som går,flyttes grensene lenger og lenger for hva folk får seg til å gjøre.

Noen som så den andre tragiske saken i natt da?

En full drittsekk kjørte FEIL VEI på E18 ved Høvik i Bærum og fronta med en annen bil!

Er det mulig,liksom? Hvor kommer disse folka fra?

Kjørte selv forbi denna ulykken når dem drev og ryddet opp.... tragiskt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...