Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Tror ikke det skal være noe problem så lenge de er frostsikre fliser og at det er lim under hele flisa. Vi har ikke hatt nevneverdige problemer med våre frostsikre fliser som benyttes i garasjen. Lyse fliser med grovdt mønster i kombinasjon med gummidekk setter dessverre sine spor, men dette løses jo enkelt med gulvmatter (type: Berendsen matter) som bilen står på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Jeg brukte 2K gulvmaling fra Biltema. Malte dette i sommer,foreløpig har jeg vært fornøyd. Men det er som Håskjold sier,veldig viktig med forarbeidet. Med det samme jeg skriver her,er det noen som har erfaringer med innredninger til garasjen? Tenker da på en skikkelig arbeidsbenk med skuffer under,og evnt. overskap. Har sett et bilde her av en benk jeg likte som jeg tror ble solgt på Bauhaus,men finner det ikke igjen... Jeg har BauHaus innredning i garasjen skal jeg stikke ut i garasjen og knipse litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Tok noen bilder av bakrommet/arbeidsbenken i garasjen nå, har BauHaus innredning her satt sammen av tre moduler. Benkeplata er custom made av møbelplater som er skrudd sammen i høyden og kledd med tykk lynolium beregnet for denne typen bruk(noe han far fikk tak i).. Ettersom det er begrenset plass rundt er dette tatt hensyn til, det er kun skrustikka som er skrudd fast, dette for å ha en viss mobilitet. Det kommer en søyleborrmaskin på plass når den riktige typen dukker opp. Ekstra lag med lynolium ligger under smergelskiva slik at spon skal være enklere å fjerne. Lynoliumen gjør det slik at det er enkelt å holde reint! Her vaskes verktøy, gulv og benker etter endt skruøkt/prosjekt. Den store oppbevaringshylla oppbevarer alt fra bildeler til malingspann og den slags. Derfor den er en smule overfyllt, men allikevel oversiktlig. Hver eske er merket(feks. Bilpleie). Garasjen har innlagt vann med varmtvannstank, varmekabler både på bakrom/verksted og i rom for biloppstilling. Skrustikka er fra Würth og kan absolutt anbefales! Dyr, men kvaliteten er upåklagelig! Bildene er tatt for å beskrive størrelse på skuffer, skap og hvor mye de tåler(tyngde). Noe hadde nok vært annerledes dersom garasje ble bygget idag, men denne sto ferdig oppsatt ved innflytting, så vi har vel gjort det beste ut av den Dere får overse rotet på venstre flanke! Det er verktøy som er litt på mellomlagring kan man si Blir fjernet når deres nye hjem er klart Denne skuffen er tung, men virker som skuffen tåler påkjenningene, en skuff som forøvrig blir åpnet og lukket svææært ofte! 4 bokser med sørlands-is får god plass i en skuff Skap kviholen, RS4 og LK reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Var denne jeg lette etter,takk for bildene Jeg kan jo legge ut noen bilder av garasjen min også,siden den begynner å bli ferdig. 3x3m porter og inngangsdør i front Her hadde jeg tenkt å ha arbeidsbenk og verktøytavler fra trappen og bort til venstre vegg. Overse rotet I andre enden skal løftebukken opp,er en topprammebukk med totalhøyde på 4,2 meter. Her har jeg ikke fått satt i siste vinduet enda. Loftsrommet oppe er på 25 kvadrat,der driver jeg å setter opp reoler. Har også en stålreol på langveggen nede på 4x3meter. Har isolert alt,og satt kryssfinerplater fra gulvet og 1,5meter opp for å beskytte gipsplatene. Lot kneloftene eller hva det heter på sidene av rommet være åpne i endene,slik at man kan tre lange ting inn der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Det der ser helt knall ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Takk for det,har brukt noen timer og kroner på den for å si det sånn. Selges den innredningen fortsatt på Bauhaus? Finner den ikke på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Jeg mener at jeg så innredningen i utstillingen fremdeles sist jeg var på Bauhaus i tidligere i høst! Så ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 http://www.raceinfo.no/temp/tn_20131026_135542.jpg Løftebukken montert i dag, var ikke høy i hatten da den skulle prøves på F11'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Telcontar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hvor handla du den løftebukken? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Efmotor.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 15000,- inkl. mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Innredning fra ikea funker for min del i værtfall DBTm3 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Har samme bukken selv, og fornøyd med denne. Hva er avstanden mellom dine søyler, dvs mellom platene som står på gulvet? Jeg kunne tenke meg å flytte søylene litt nærmere hverandre, ser du løfter en forholdsvis stor bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Har samme bukken selv, og fornøyd med denne. Hva er avstanden mellom dine søyler, dvs mellom platene som står på gulvet? Jeg kunne tenke meg å flytte søylene litt nærmere hverandre, ser du løfter en forholdsvis stor bil. Avstanden innvendigt mellom bunnplatene er 225cm, var det som var beskrevet som minste mål i monteringsveiledningen. Hva er avstanden på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå