Robin L Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 personlig villet jeg gått for en mercedes e klasse når du skal kjøre på bilen så mye km. pappa har hatt sin e-klasse 220 diesel i 4-5år nå, og kun skiftet slitedeler. går og går! volvo villet jeg styrt laaangt unna. jeg har en onkel som er taxisjåfør, og han bruker volvo. på den siste bilen han hadde var det så mye problemer at han byttet den inn i en ny bare. når bilen hadde gått ca 60.000 tror jeg det var, brente det seg en ventil i toppen = ny topp. noen mnd senere røk registerreima før intervallen og det ente opp med ny motor. har vært mye småtteri ellers også. på bilen han hadde før den hadde han bla byttet girkasse, turbo, noe elektronikk (bla.kombiinstrumentet),noen simringer på motor, ac-kompressor osv. fordelen er at den går latterlig billig! d5 motor tror jeg greit å ha mens ting går på garantien da men.....
flobben Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 flobben: Volvo er jeg ikke så veldig inne på, annet enn at jeg hadde en 2006 V70R på prøvekjøring før jeg kjøpte CLS'en. Mtp. kjøreegenskapene var denne lite imponerende sammenlignet med E60'en jeg hadde da, men dette var jo det karroseriet som kom i 2001 - 2006. Det nye er sikkert en bedre bil Ser at du har hatt Volvo, hvilke erfaringer har du mtp. kvaliteten på disse bilene? Volvoen jeg hadde var det lite problemer med sånn alt i alt, men den hadde det siste året litt små problemer. Den hadde gått 175.000km så slitedelene begynte nok å bli på tide å bytte ut, og slik ble det Fattern har nå en 04 V70 2.0t og den har det aldri vært noe som helst problemer med. Det at alle sier at det er så mye problemer med V70 er bare tull. Alle vet om noen som har hatt litt problemer med sin bil. Jeg har byttet girkasse på min e90 og den har ikke gått mer en 6000km, men det betyr selvfølelig ikke at kvaliteten på alle BMW er dårlig. Hvis man kjøper med automat så er det greit å byttet olje regelmessig som tidligere nevnt. Vet om mange som har Volvo som drosjer her i Oslo, og de 99% er veldig fornøyd med dem. En ting å huske med drosjer, spesielt i Oslo området, er at det er veldig mange sjåfører på dem og de bryr seg ikke noe om noe som helst. Begynner oljelampe å lyse så fortsetter de å kjøre. Så erfaringer til drosjeeiere ville jeg ikke nødvendig vis brydd meg så mye om. Politiet driver også å pusser opp sine gamle V70er fortiden i stedet for å bytte dem inn i den nye Passaten. Kjenner en del på Bilia, og på verkstedet der bytter de nå motor og drivverk på de gamle bilene som bare fy. Så det må jo være veldig godt skussmål for Volvoen. Når det gjelder nye V70 så er kjøreegenskapene for så vidt veldig bra, men de er satt opp helt anderledes en BMW. Så for en som er vant til BMW og CLS så vil det nok føles ut som de er dårligere da bilen føles veldig myk og komfortabel. Får du derimot en med four-c så hjelper det betraktelig. En nyere V70 D5 AWD mener jeg er en veldig fin og bra bil, spesielt når det gjelder å kjøre langt. Standardsetene i Volvoen kan nok matches opp i mot komfortsetene til BMW. Husk også at V70 har veldig rett bakluke som gjør at hvis lettere får inn store ting som f.eks barnevogna uten å demontere. Kompis av meg fikk vonga si inn uten å klappe den sammen, mens han i e61n ikke fikk det til. Men bilvalg er jo veldig følelse og smaksak. Siden du har hatt en e60 og tydeligvis liker den type kjøreegenskaper som den gir, så ville jeg nok ha gått for en e61 i stedet for en w211 eller V70.
Gunnar Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Biler fra VAG-konsernet med turbodiesel ville jeg styrt unna. Turboene raser for et godt ord, og Octavia oser kjedelig lang vei. Og det gjør de ikke på BMWer? Siste her nå er broderen til en kompis/kollega, E91 320d, 70.000km, turboras som kosta ham 22.000,- før bilen var på veien igjen, og nå viser det seg at den fortsatt ikke går som den skal, så nå er det inn igjen og finne ut hva mer som gikk galt.
caaatooo Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Ville valgt w211 320cdi 05-modell, uten noe som helst tvil, den er i en klasse for seg utseendemessig, kvaliteten er også bra At den er i en klasse for seg selv utseendemessig synes jeg ikke, selv om den absolutt ikke er en stygg bil. Avantgarde-pakke gjør seg stort på disse bilene, og man trenger strengt tatt ikke AMG optikk for å få de til å se meget bra ut. Blir det W211 har jeg også de 9,5 og 11x20" tre-delte Superstarfelgene som står på CLS'en som jeg kan ta med meg å bruke, noe som nok kunne blitt heftig i kombinasjon med "litt" senk Ellers har jeg bare gode erfaringer fra 320 CDI motoren, selv om modellene før mai 2006 hadde den gamle motoren på 204 hk, mot V6'ern som jeg har i CLS'en på 224 hk. Hvordan er verditapet på disse bilene? Og er det mye feil på dem? Den nye Mondeoen holder seg godt i pris; ser på nettet at det veldig liten forskjell på nytt og "litt brukt". Generelt sett er det også lite trøbbel med dem; jeg skiftet en frontlykt pga fukt (reklamasjon) og et sett med sommerdekk (400Nm ber om å bli brukt stadig vekk ) i løpet av 36000 km. Gjennomsnitt forbruk på langkjøring har vært mellom 0,58 og 0,62 - og det har ikke vært spes økonomisk kjøring fra min side. 140hk har jeg kjørt på 0,44 på mila Kjenner veldig godt til at dreiemomentet nærmest ber om å bli brukt... Skal dra i ettermiddag å låne en Mondeo på prøvekjøring tenkte jeg, for å friske opp opplevelsen min av denne. Får håpe de har 175 hk'ern inne Jeg mener mondeoen er mest bil for pengene, relativt lite problemer og med en påkostet følelse i interiøret og underholdende kjøreegenskaper, En helt annen bil en forrige mondeo.Volvo V70 som gikk ut i 2007 ville jeg holdt meg unna, har hatt mange problemer på de i vår kundekrets blant annet utslitte startkranser (dyrt), soting og generelt en del problemer på turbodieslene, foringer og motorfester. Scorer dog høyt på kjørekomfor men omtrent så usportslige kjøreegenskaper som det går an til en bil i den klassen, årgangen og pris. Skal man gå etter hjertet og kjøreegenskaper så er vel BMW det riktige valget Mondeoen er nok en veldig bra bil, som jo sikkert er grunnen til at den har høstet mange lovord hos biljournalister i hele Europa. Jeg må likevel si meg så "bortskjemt" at jeg ikke synes virker altfor påkostet, men i forhold til prisklassen så er det nok det. BMW er og blir BMW, slik er det bare...
caaatooo Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Nye Mondeoen er en veldig fin bil, men jeg tror faktisk at du blir fort lei av den, Cato. Nå kjenner jeg deg ikke annet enn via forumet, men det som er med slike ting er at vi gutta boys ikke klarer helt å få tilfredsstilt bilentusiasmen i en slik bil. Det går greit en stund, men etter et år så er det grisekjedelig å fortsatt befinne seg i en bil som naboen som overhodet ikke er bilinteressert også har. Det er ingen som stopper en Mondeo TDCI-eier på en bensinstasjon og antar helt uten videre at personen er bilinteressert...Det første jeg merket med overgangen til Audi er at jeg følte meg litt malplassert. Kjempemorsom bil (og dette er jo faktisk en bil kun entusiaster kjøper), men jeg kjente jo ingen som kunne noe om merket, hadde ikke anelse om hvor man burde kjøpe deler, hvordan få gode rabatter, hvilke forumer som dugde, osv. Den er fortsatt veldig morsom å kjøre, og ser kjempebra ut, men en lengter liksom tilbake til det en "har kontroll på"... selv om vi også har hatt BMW i hele perioden med Audien. Når det gjelder ny Octavia RS så ville jeg heller kjøpt en brukt A4. Tusen takk for det Gunnar, det var et kjempefint kompliment å få Kan vel ikke direkte stikke under en stol at jeg synes det er morsomt å kjøre en "skikkelig" bil som vekker entusiasmen i deg, slik er det vel bare siden begge foreldrene mine er "bilgale" og har droppet ferier etc. og heller byttet biler av et noe entusiastisk slag nokså hyppig. Jeg kjøper absolutt resonnementet ditt med at jeg kommer til å være drittlei en "vanlig" bil om et år, samtidig som jeg visste at jeg måtte ofre noe for å kunne investere i bolig... spørsmålet er jo hele tiden hvor mye jeg må ofre, og jeg vil jo såklart ofre minst mulig Audi er nok et merke hvor fordommene mine er noe overdrevne, noe selv jeg begynner å innse. Jeg har alltid, på bakgrunn av A4'en fra 1995 - 2000, A6'en fra 1997 til 2003 og ikke minst første generasjons Allroad, forbundet Audi med mye feil og store kostnader. Jeg har nok derfor hatt avsmak på bilmerket, selv om jeg synes at de fleste nyere Audier er meget pene å se på. Derfor var det som et slag i trynet da jeg prøvde en 2009 modell A3 med 140 hk TDI motor som en kompis kjøpte seg, for så å oppleve at kjøreegenskapene sto i stil til utseendet - den var veldig morsom å kjøre! Audi/VW klubben virker også velfungerende, mens serviceapparatet til VW er jeg ikke imponert over (basert på mine erfaringer ift. Caddyen jeg har). I tillegg liker jeg ikke helt at de har registerreim, og jeg har inntrykk av at de er "tungvint" sammenskrudde, ved mye demontering etc. for selv småe reparasjoner. Brukte Audier virker også gjennomgående rimeligere priset enn brukte BMW'er, så det kan jo tenkes at man får "mer for pengene" ved å kjøpe Audi..? Har en bil som kommer for salg Kan denne være noe for deg? Det er 2006 BMW 530d touring med automat, m-pakken, komfortseter++++++ Km. stand er snart 79.000. Neste service er oljeskift om ca. 3000km. Alle servicene er hos BMW. Meget pen bil du har, 5er! Riktig utstyr og en råflott motor, hadde ikke vært noen nedtur å hatt denne. At det er en 2006 modell kunne jeg godt ha levd med, men kilometerstanden er i utgangspunktet litt for høy... i løpet av 2 1/2 - 3 år vil den være kjørt 200.000 km, noe jeg synes blir litt mye mtp. videresalg. Men såklart, alt avhenger av pris. Hvilken prisantydning ser du for deg? Er bilen importert? Mange eiere? Tenkt på ny eller lett brukt Passat stasjonsvogn? Synes dette tross alt virker som greie biler med rimelig prisnivå.Stasjonsvogna leveres jo både med og uten firehjulstrekk - god del å spare på å ikke ha det, men kan vel strengt tatt være praktisk der oppe i nord? Har tenkt på en lett brukt Passat med firehjulstrekk, men har inntrykk av at disse trives litt for godt på verkstedsgulvet..? Vet at det alltids er noen som har noe negativt å si, men samtlige jeg kjenner med den nyeste utgaven av Passat har vært nokså plaget. Det er i grunnen derfor Skoda Octavia er på vurderingslista mi, siden den sies å være "den feilfrie, rimeligere Passaten"
caaatooo Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Noen 211-biler sliter litt med rust, og angrepene er helt tilfeldig uavhengig årsmodell. Alle som eier disse bilene skryter dem opp i skyene, men tror selv at jeg hadde feiget ut pga rust og taxi-imaget.204 ser veldig bra ut, og har fått mye skryt i svensk og tysk presse for driftsikkerheten. Ikke plaget med noen typer feil, mangler eller rust. Du får jo disse splitter nye fra 400k. Har blitt kritisert for interiøret pga plastfølelse og mangel på knapper... V70 hadde jeg styrt unna selv om de er enormt gode å kjøre. Har lest mye om hvor mye småskit det er med disse bilene, men en jeg kjenner med en maxutstyrt 2005 XC70 D5 er kjempefornøyd. Mondeo er glimrende biler med godt design til lite penger, men som en konsekvens av dette ser du mange av dem på veien. Biler fra VAG-konsernet med turbodiesel ville jeg styrt unna. Turboene raser for et godt ord, og Octavia oser kjedelig lang vei. E61 ser jo fantastisk ut i forhold til det heller kjedelige E90/E91-karosseriet. Designet holder seg bra i årevis... Taxi-imaget er nok mer fremtredende sørpå enn her nord, så det tar jeg ikke så tungt. Mtp. rustproblematikken så kjenner jeg alle gutta på lakkverkstedet til Mercedes i Tromsø, og de kunne - bank i bordet - kun fortelle om to tilfeller av større rustreparasjoner på W211. Mulig dette er bare flaks og at det er store mørketall her oppe, men sammenlignet med W210 så var visst disse rustproblemene et mindre problem. W204 er et meget pent karroseri, både i sedan og stasjonsvogn. Har sett på kampanjen med en 200 CDI stv. Avantgarde til 400.000,-, men jeg vet ikke helt... interiøret i både W204 og W212 imponerer meg ikke overhodet, og både henholdsvis W203 og W211 gir meg et mye bedre inntrykk. Som en digresjon kan jeg nevne at mine foreldres fullspekka W212 220 CDI med 6500 km er et skikkelig problembarn; elektronikken lever langt på vei sitt egen liv (girkassen nullstiller seg, de elektriske setene justerer seg selv i løpet av natten, klimaanlegget husker ikke tidligere innstilte temperaturer, etc.). I tillegg er det en fabrikasjonsfeil at motorfestene fryser på vinterstid og at hele bilen rister pga. dette, og på toppen av det hele fikk bilen stopp pga. fabrikasjonsfeil på dysene i motoren. Man forventer mer av en bil til knappe 800.000,-... Octavia er ikke akkurat den mest spennende bilen som finnes, og det samme er ikke en Mondeo eller V70, så det er sannelig ikke godt å si om man burde lytte til fornuften eller til hjertet... Ville valgt w211 320cdi 05-modell, uten noe som helst tvil, den er i en klasse for seg utseendemessig, kvaliteten er også bra Jammen så var det dette med rusten da! Min onkel har en helt identisk bil (06 modell) og den har vært hos Mercedes å fått bytta diverse ting pga rust Til trådstarter: Skoda Oktavia RS og Ford Mondeo 175 hester er veldig gøyale og faktisk kule familiebiler. Men det som hadde plaget meg er nedgangen til en Skoda eller Ford når du har kjørt en MB CLS, tror du vil merke det meget godt! Men Bortsett ifra det så er disse to nevnt over av det noe mer fornuftige slaget! Videre så vil jeg anbefale deg Audi A6 2,4 Quattro, bensin motor men du får igrunnen mye "premium" og plass for pengene! Nå som jeg skal bytte bil så har jeg satt en grense på 300 000,- og maks 100 000 km, da sto det mellom E60 520I 03-05 eller A6 2,4 05-06 og jeg fant ut at jeg får mer motor, nyere bil, mer utstyr og lavere km ved å velge A6 framfor E60 520I! Må si meg enig i at det høres litt brutalt og hjerterått når man sier at man går fra "luksus Merce" til Skoda Audi A6 har stor plass og er sikkert en meget bra bil, så bra at jeg nok burde unne meg en prøvekjøring. Quattro-systemet er ikke en bakdel akkurat, men jeg klarer ikke helt å se at grunnen til at A6'en er såpass mye rimeligere enn E60 er kun image, men at det også kan skyldes kvalitetsproblemer..? Men for all del; E60/E61 er ikke en feilfri bil, det heller! kompis skal selge en 05mod e61 525D, auto, stor navi, panorama. sportskinn, original M-pakke...pluss masse annet utstyr... Pris og km.stand på denne? Farge? personlig villet jeg gått for en mercedes e klasse når du skal kjøre på bilen så mye km. pappa har hatt sin e-klasse 220 diesel i 4-5år nå, og kun skiftet slitedeler. går og går!volvo villet jeg styrt laaangt unna. jeg har en onkel som er taxisjåfør, og han bruker volvo. på den siste bilen han hadde var det så mye problemer at han byttet den inn i en ny bare. når bilen hadde gått ca 60.000 tror jeg det var, brente det seg en ventil i toppen = ny topp. noen mnd senere røk registerreima før intervallen og det ente opp med ny motor. har vært mye småtteri ellers også. på bilen han hadde før den hadde han bla byttet girkasse, turbo, noe elektronikk (bla.kombiinstrumentet),noen simringer på motor, ac-kompressor osv. fordelen er at den går latterlig billig! d5 motor tror jeg greit å ha mens ting går på garantien da men..... E-klassen er absolutt et alternativ for min del, da mest sannsynlig en 220 CDI etter faceliften som kom i 2007. Ser flere av disse som ligger på et fornuftig prisnivå. Høres skummelt ut med slike erfaringer om V70, selv om noen såklart en mer uheldig enn andre... Volvoen jeg hadde var det lite problemer med sånn alt i alt, men den hadde det siste året litt små problemer. Den hadde gått 175.000km så slitedelene begynte nok å bli på tide å bytte ut, og slik ble det Fattern har nå en 04 V70 2.0t og den har det aldri vært noe som helst problemer med. Det at alle sier at det er så mye problemer med V70 er bare tull. Alle vet om noen som har hatt litt problemer med sin bil. Jeg har byttet girkasse på min e90 og den har ikke gått mer en 6000km, men det betyr selvfølelig ikke at kvaliteten på alle BMW er dårlig. Hvis man kjøper med automat så er det greit å byttet olje regelmessig som tidligere nevnt. Vet om mange som har Volvo som drosjer her i Oslo, og de 99% er veldig fornøyd med dem. En ting å huske med drosjer, spesielt i Oslo området, er at det er veldig mange sjåfører på dem og de bryr seg ikke noe om noe som helst. Begynner oljelampe å lyse så fortsetter de å kjøre. Så erfaringer til drosjeeiere ville jeg ikke nødvendig vis brydd meg så mye om. Politiet driver også å pusser opp sine gamle V70er fortiden i stedet for å bytte dem inn i den nye Passaten. Kjenner en del på Bilia, og på verkstedet der bytter de nå motor og drivverk på de gamle bilene som bare fy. Så det må jo være veldig godt skussmål for Volvoen. Når det gjelder nye V70 så er kjøreegenskapene for så vidt veldig bra, men de er satt opp helt anderledes en BMW. Så for en som er vant til BMW og CLS så vil det nok føles ut som de er dårligere da bilen føles veldig myk og komfortabel. Får du derimot en med four-c så hjelper det betraktelig. En nyere V70 D5 AWD mener jeg er en veldig fin og bra bil, spesielt når det gjelder å kjøre langt. Standardsetene i Volvoen kan nok matches opp i mot komfortsetene til BMW. Husk også at V70 har veldig rett bakluke som gjør at hvis lettere får inn store ting som f.eks barnevogna uten å demontere. Kompis av meg fikk vonga si inn uten å klappe den sammen, mens han i e61n ikke fikk det til. Men bilvalg er jo veldig følelse og smaksak. Siden du har hatt en e60 og tydeligvis liker den type kjøreegenskaper som den gir, så ville jeg nok ha gått for en e61 i stedet for en w211 eller V70. I forhold til det du sier om biler som er drosjekjørte så har jeg samme inntrykk som deg; mange forskjellige sjåfører med liten eller ingen egeninteresse for bilen, og som derfor gir seg en god f... i hvordan de behandler den. Da blir det raskt feil, uansett bilmerke. Plassen i V70'en tiltaler meg veldig, og det er den som er "trumfkortet" for meg dersom valget mitt faller på en slik en. Likevel høres oppsummeringen av livet mitt i form av "Hus, hund, gjeld, kone, barn og Volvo stasjonsvogn" nokså brutalt ut når jeg mesteparten av livet har vært vant til å leke playboy, hehe Skal fortsatt ikke stikke under en stol at E61 er det jeg helst vil ha, det er igrunn bare prisen på dem som holder meg igjen...
Kristov Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Synes ikke Ocatvia RS er verdt pengene mot en std 140hk. Jeg har kjørt begge og jeg merka ikke noe markant forskjell mellom 170 og 140hk motoren. Begge gikk like dårlig hehe. Derimot hadde RS'en et bedre understell og bedre bremser.
Gunnar Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 RSen med bensin er nok en del morsommere. Samme motor som jeg har i Audien, og som også sitter i Golf GTI.
wicky124 Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 km er 88km, alle servicer er seff fulgt, shadowline, 18toms m-sport felger, blåsort (husker ikke fargekoden i farta) MF-ratt, navi, dvd spiller... Tror han skal legge den ut til 400 blank..
caaatooo Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Synes ikke Ocatvia RS er verdt pengene mot en std 140hk.Jeg har kjørt begge og jeg merka ikke noe markant forskjell mellom 170 og 140hk motoren. Begge gikk like dårlig hehe. Derimot hadde RS'en et bedre understell og bedre bremser. Har bare prøvd en standard 105 hk med DSG kassen, og den dro ikke skinnet av pølsa selv om den sikkert duger til vanlig bruk. Det jeg tror jeg liker best med RS'en er blåfargen den leveres i, den er nydelig Men å velge bil ut ifra farge blir litt vel jentete... RSen med bensin er nok en del morsommere. Samme motor som jeg har i Audien, og som også sitter i Golf GTI. RS med 200 bensinhester er sikkert morsomt, og de har jo et betydelig trimmingspotensiale Bakdelen er at disse koster ca. 50 lapper mer i innkjøp, og de er vanskelige å finne tak i nyere bruksbiler med denne motoren :/ km er 88km, alle servicer er seff fulgt, shadowline, 18toms m-sport felger, blåsort (husker ikke fargekoden i farta) MF-ratt, navi, dvd spiller... Tror han skal legge den ut til 400 blank.. Takk for tipset, men siden den er kjørt såpass langt så blir den dessverre uaktuell, og særlig siden den begynner å bli noen år gammel allerede...
CrZyWiz Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Lite å tenke på Fin utstyrt så ny som mulig E91. Bagasjerommet er stort nok til barnevogn med mindre man puler på seg tvillinger. Er ikke så mye dårligere plass i den kontra E39(iflg Joakim), og det var mer en nok når den kom. Bare tull at man skal ha så enormt mye plass, man får ikke mer plass når man skal påtur, siden man bare tar med mer tull. Kjøreegenskapene er de morsomste av alle alternativene dine, men det vet du nok fra før.
caaatooo Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Lite å tenke på Fin utstyrt så ny som mulig E91. Bagasjerommet er stort nok til barnevogn med mindre man puler på seg tvillinger. Er ikke så mye dårligere plass i den kontra E39(iflg Joakim), og det var mer en nok når den kom.Bare tull at man skal ha så enormt mye plass, man får ikke mer plass når man skal påtur, siden man bare tar med mer tull. Kjøreegenskapene er de morsomste av alle alternativene dine, men det vet du nok fra før. E91'en er virkelig en fin bil og jeg liker dem kjempegodt, både utseendemessig og når det gjelder kjøreegenskaper. At man får med seg en barnevogn når den tid kommer tviler jeg ikke på at man gjør, men ønsker jo helst å slippe å demontere halve vogna for å få den med seg Vet om dem som har hatt barnevogn med seg i både E30 coupe og VW Polo - alt går med god vilje og rå makt En annen grunn enn rent plassmessige hensyn til at jeg holder en knapp på E61 kontra E91 til mitt bruk er jo at jeg i all hovedsak kjører mye langkjøring med bilen, og en E61 er unektelig mer komfortabel cruiser enn en E91 er. Er du fortsatt fornøyd med E92'en? har en e61 hvis du er hypp Mulig det Gi meg gjerne litt info om den; modell, motor, km.stand, utstyr, osv.
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Når de klarer å få barnevogn for 2 barn i en E46 ser jeg ikke noe nevneverdig problem med E91. http://home.online.no/~krimp/sweb/SmaabarnOgBMWRev2.pdf
CrZyWiz Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 En annen grunn enn rent plassmessige hensyn til at jeg holder en knapp på E61 kontra E91 til mitt bruk er jo at jeg i all hovedsak kjører mye langkjøring med bilen, og en E61 er unektelig mer komfortabel cruiser enn en E91 er. Er du fortsatt fornøyd med E92'en? har en e61 hvis du er hypp Mulig det Gi meg gjerne litt info om den; modell, motor, km.stand, utstyr, osv. Det er sant! 5'ern er en langt mer komfortabel cruiser en 3'ern. Så vi får satse på at du finner riktig E61 Volvoen er værtfall TRASIG å kjøre, og modern å dem har vært ille plaget med sin. De skal hente ut ny BMW på Trondsen etter de fikk prøve BMW. Jeg er kanonfornøyd med E92'n grisemorsom å kjøre. Skal kaste sommerdekka på til helga, så kommer den i sitt rette element igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå