Jump to content

Recommended Posts

Posted

1.8 mill....lykke til med den prisen. :lol: 600 000 for 130 ekstra hester...men den siste idiot er enda ikke født, så en skal aldri si aldri.

Men for all del, bilen er flott den.

MVH

Tommy

Posted

Vil tippe det ikke er langt unna 600 for en kompressor inkl. avgifter, bortsett fra at en aldri får et godkjent.

Posted
Var det ikke skilter på den ssp solgte da? Den som var foliert grønn...

Det var kun prøve skilter på den. SSP solgt den uten engangsavgiften, for litt over 900.000,-

Posted

Bilen selges jo for 920 nå også. Skiltene koster 860 ekstra...

Rå bil, men hadde jeg hatt 1,8mill å bruke på bil hadde den stilt langt bak i køen. Det er bare en BMW :wink:

Posted
Bilen selges jo for 920 nå også. Skiltene koster 860 ekstra...

Rå bil, men hadde jeg hatt 1,8mill å bruke på bil hadde den stilt langt bak i køen. Det er bare en BMW :wink:

+1. Mye annet gromt å få for 1,8 mill :wink:

Posted

Men en original M3 med kompressor er fortsatt bare en original M3 med kompressor. Det kan alle med en M3 skaffe seg for noen titusener. M3 med V10 er unikt, og det er jo et morsomt bygg, men en skal være veldig heldig og treffe riktig kjøper for å få solgt det der, ihvertfall for den prisen. Jeg er ikke den kjøperen...

Hvordan har de gjort med motorstyring og elektronikken på den bilen? Alt originalt M3, og datasprut på motoren?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...