Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.8 mill....lykke til med den prisen. :lol: 600 000 for 130 ekstra hester...men den siste idiot er enda ikke født, så en skal aldri si aldri.

Men for all del, bilen er flott den.

MVH

Tommy

Skrevet

Vil tippe det ikke er langt unna 600 for en kompressor inkl. avgifter, bortsett fra at en aldri får et godkjent.

Skrevet
Var det ikke skilter på den ssp solgte da? Den som var foliert grønn...

Det var kun prøve skilter på den. SSP solgt den uten engangsavgiften, for litt over 900.000,-

Skrevet

Bilen selges jo for 920 nå også. Skiltene koster 860 ekstra...

Rå bil, men hadde jeg hatt 1,8mill å bruke på bil hadde den stilt langt bak i køen. Det er bare en BMW :wink:

Skrevet
Bilen selges jo for 920 nå også. Skiltene koster 860 ekstra...

Rå bil, men hadde jeg hatt 1,8mill å bruke på bil hadde den stilt langt bak i køen. Det er bare en BMW :wink:

+1. Mye annet gromt å få for 1,8 mill :wink:

Skrevet

Men en original M3 med kompressor er fortsatt bare en original M3 med kompressor. Det kan alle med en M3 skaffe seg for noen titusener. M3 med V10 er unikt, og det er jo et morsomt bygg, men en skal være veldig heldig og treffe riktig kjøper for å få solgt det der, ihvertfall for den prisen. Jeg er ikke den kjøperen...

Hvordan har de gjort med motorstyring og elektronikken på den bilen? Alt originalt M3, og datasprut på motoren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...