bmwkizn Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Hva gjør Kong Harald da flyplassene er stengt på grunn av asken fra Island? JO! Han setter seg i 7,ern å kjører selv til danmark. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... d=10000955
Sokki88 Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 hehe Skulle likt kjørt den bilen for HM Kong Harald selv hehe,så hadde han sagt: Bare behold bilen
bmwkizn Posted April 16, 2010 Author Posted April 16, 2010 hehe Skulle likt kjørt den bilen for HM Kong Harald selv hehe,så hadde han sagt: Bare behold bilen Om du hadde vert så heldig å fått blitt sjåførn til Kong Harald, så tror jeg ikke flaksa di fortsetter slik at du får bilen Men ja, det hadde vert no
Sjøbuse Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 trodde ikke han hadde så gammel bil. er jo ikke facelift en gang jo
Werther Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 trodde ikke han hadde så gammel bil. er jo ikke facelift en gang jo Han er ikke så opptatt av å ha siste modellen...Jeg passerte han på E18 høsten 2004, da satt han bak spakene på en svart E38.
Mexos Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Sitter selv fast i London. Har tenkt å ta tog til tyskland og kjøpe en bil som jeg kan kjøre hjem til norge er bare å komme med forslag
Sjøbuse Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 trodde ikke han hadde så gammel bil. er jo ikke facelift en gang jo Han er ikke så opptatt av å ha siste modellen...Jeg passerte han på E18 høsten 2004, da satt han bak spakene på en svart E38. sikker på den var svart? kjenner nemmelig en som har en E38 735IL som tidligere var kongen sin. den er mørk blå. jeg har vært med å instalere litt stereo i den bilen. da vi tok ut baksetet fant vi 2 champagne korker under setet. lurer på om kongen har hatt en fest baki der tråd om bilen. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=113936
wicky124 Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Konge huset disponerer 2stk sorte e38 fremdeles...
EirikL Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Sitter selv fast i London. Har tenkt å ta tog til tyskland og kjøpe en bil som jeg kan kjøre hjem til norge er bare å komme med forslag E21 323i. Når du kommer hjem og har betalt alt av avgifter, kan du gi bilen til meg i gave. Da hadde jeg blitt ganske glad.
awt Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 sikker på den var svart? kjenner nemmelig en som har en E38 735IL som tidligere var kongen sin. den er mørk blå. Det går en sort 750iL rundtom her som visstnok har vært eid av kongehuset. Sitter selv fast i London. Har tenkt å ta tog til tyskland og kjøpe en bil som jeg kan kjøre hjem til norge er bare å komme med forslag Kan du ikke kjøpe en e36 M3 i England og selge i deler her? Forstår ikke hvorfor flere ikke kjøper seg billige biler hvor de enn sitter strandet istedefor å bruke mangfoldige tusen på leiebiler.
Gunnar Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Cruisa "sammen" med en slik kolonne en gang på E18. To E38 og en E65 protection..
Fredrik Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 sikker på den var svart? kjenner nemmelig en som har en E38 735IL som tidligere var kongen sin. den er mørk blå. jeg har vært med å instalere litt stereo i den bilen. da vi tok ut baksetet fant vi 2 champagne korker under setet. lurer på om kongen har hatt en fest baki der tråd om bilen. viewtopic.php?f=6&t=113936 Denne bilen observerte jeg flere ganger på vei utover Drammensveien i Oslo med kongen bak rattet og alene i bilen (det var helt sikkert også en følgebil). Dette var på den tiden da han bodde på Skaugum... altså før slottet ble pusset opp. Kongens E38 var mørk blå.
Fredrik Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Er du konge, kjører du BMW Nja... det er faktisk litt uvanlig at en konge kjører BMW. Den svenske kongen er f.eks mest kjent for å kjøre Porsche. Den danske dronningen kjører stort sett alltid Daimler (de såkalte "Kronebilene"), men "Store Krone" er en Rolls Royce. Såvidt jeg vet kjører Kronprins Frederik av Danmark en Maserati Qattroporte S, mens Prins Joachim mest interesserer seg for Rangerover. Kronprins Håkon derimot er imidlertid observert i flere forskjellige BMW´er. Den engelske kongefamilien kjører stort sett britiske biler som f.eks Rolls Royce og Rangerover. I Tyskland er det tradisjonelt Mercedes-Benz som er normen for eliten. Kong Olav var mest interessert i amerikanske biler og spesielt Cadillac. Dronning Margrethe´s "Store krone".
Recommended Posts