Gå til innhold

Hans Majestet Kong Harald kjører stil :)


bmwkizn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe ;) Skulle likt kjørt den bilen for HM Kong Harald selv ;) hehe,så hadde han sagt: Bare behold bilen ;):D

:lol: Om du hadde vert så heldig å fått blitt sjåførn til Kong Harald, så tror jeg ikke flaksa di fortsetter slik at du får bilen :) Men ja, det hadde vert no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke han hadde så gammel bil. er jo ikke facelift en gang jo :P

Han er ikke så opptatt av å ha siste modellen...Jeg passerte han på E18 høsten 2004, da satt han bak spakene på en svart E38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke han hadde så gammel bil. er jo ikke facelift en gang jo :P

Han er ikke så opptatt av å ha siste modellen...Jeg passerte han på E18 høsten 2004, da satt han bak spakene på en svart E38.

sikker på den var svart? kjenner nemmelig en som har en E38 735IL som tidligere var kongen sin. den er mørk blå.

dczjgd5yf1o85tezs3jy.jpg

jeg har vært med å instalere litt stereo i den bilen. da vi tok ut baksetet fant vi 2 champagne korker under setet. lurer på om kongen har hatt en fest baki der :P

tråd om bilen.

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=113936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter selv fast i London. Har tenkt å ta tog til tyskland og kjøpe en bil som jeg kan kjøre hjem til norge :) er bare å komme med forslag ;)

E21 323i. Når du kommer hjem og har betalt alt av avgifter, kan du gi bilen til meg i gave. Da hadde jeg blitt ganske glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på den var svart? kjenner nemmelig en som har en E38 735IL som tidligere var kongen sin. den er mørk blå.

Det går en sort 750iL rundtom her som visstnok har vært eid av kongehuset.

Sitter selv fast i London. Har tenkt å ta tog til tyskland og kjøpe en bil som jeg kan kjøre hjem til norge :) er bare å komme med forslag ;)

Kan du ikke kjøpe en e36 M3 i England og selge i deler her? :)

Forstår ikke hvorfor flere ikke kjøper seg billige biler hvor de enn sitter strandet istedefor å bruke mangfoldige tusen på leiebiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på den var svart? kjenner nemmelig en som har en E38 735IL som tidligere var kongen sin. den er mørk blå.

dczjgd5yf1o85tezs3jy.jpg

jeg har vært med å instalere litt stereo i den bilen. da vi tok ut baksetet fant vi 2 champagne korker under setet. lurer på om kongen har hatt en fest baki der :P

tråd om bilen.

viewtopic.php?f=6&t=113936

Denne bilen observerte jeg flere ganger på vei utover Drammensveien i Oslo med kongen bak rattet og alene i bilen (det var helt sikkert også en følgebil). Dette var på den tiden da han bodde på Skaugum... altså før slottet ble pusset opp. Kongens E38 var mørk blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du konge, kjører du BMW ;)

Nja... det er faktisk litt uvanlig at en konge kjører BMW. Den svenske kongen er f.eks mest kjent for å kjøre Porsche. Den danske dronningen kjører stort sett alltid Daimler (de såkalte "Kronebilene"), men "Store Krone" er en Rolls Royce. Såvidt jeg vet kjører Kronprins Frederik av Danmark en Maserati Qattroporte S, mens Prins Joachim mest interesserer seg for Rangerover. Kronprins Håkon derimot er imidlertid observert i flere forskjellige BMW´er. Den engelske kongefamilien kjører stort sett britiske biler som f.eks Rolls Royce og Rangerover. I Tyskland er det tradisjonelt Mercedes-Benz som er normen for eliten. Kong Olav var mest interessert i amerikanske biler og spesielt Cadillac.

Dronning Margrethe´s "Store krone".

5a609da601504b2ea57bafc57580b511_daisy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...