DanielMK Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Her er bilder av førersida. Men det er stort sett riper over ALT, så vanskelig å legge ut bilder av alle ripene. Men dere ser iallefall kva som har skjedd ... (og denne bilen var så og si strøken, ingen riper, da eg kjøpte den) Det nederste bildet viser ein liten plass med småriper. Slike er det stort sett over alt etter herverket .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Ser rett og slett ut som riper fra småbarn! Ufattelig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 De ripene så ikke så alt for ille ut (når jeg ser på bildene her) hør med et profesjonelt bilpleie-firma om de kan polere vekk ripene for deg, hvis mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Er jo slik typisk nøkkelriping fra "tilfeldig" forbipasserende, ble utsatt for det med moren min sin bil, ripa opp hele sida på bilen, begynte bakerst og jobbet seg forover med nøkkel el. Ut på panser og videre ned. Her ble det rissa helt ned til grunninga, ser ut som det er gjort flere steder hos deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 De ripene så ikke så alt for ille ut (når jeg ser på bildene her) hør med et profesjonelt bilpleie-firma om de kan polere vekk ripene for deg, hvis mulig To av ripene må pusses ned og lakkes opp igjen, men resten kan poleres bort, ifølge bilpleiesenteret her. Greia er at det er riper over alt, så må gå over begge sidene + bak . E24Bimmer628Csi : Ja, dei 2 største av ripene er heilt ned til grunninga .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Forstår ikke hva som får folk til å gjøre slike ting! Utrolig latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Jepp, kan ikkje ha mykje mellom øyrene desse folka.. Og det rare er at det skjedde tidlig på lyse dagen. Hadde skjønt det om eg hadde parkert i sentrum midt på natta (fulle folk, fjortisser osv) . Time hos bilpleiesenter 21.Juni Da blir iallefall bilen strøken (til og med mer strøken enn den var ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Jepp, kan ikkje ha mykje mellom øyrene desse folka.. Og det rare er at det skjedde tidlig på lyse dagen. Hadde skjønt det om eg hadde parkert i sentrum midt på natta (fulle folk, fjortisser osv) .Time hos bilpleiesenter 21.Juni Da blir iallefall bilen strøken (til og med mer strøken enn den var ) Bra det ordner seg da =) Men leit med de ekstra kostnadene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Kjipt å måtte punge ut så mye peng ja .. men men. Det får gå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Tenkte eg skulle gå igang med å få på senkesettet (45/35) (senkefjører) . Men, eg er ingen mekaniker... Det er ikkje nokon som har / veit om ein DIY ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Ingen som kan hjelpe meg med DIY på å skifte fjører? Surt å måtte punge ut 5000 for å få det gjort av verksted (var det dei skulle ha her...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Tråd om det her. Virker som om det kan være verdt 5K... http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5 ... rings.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 hmmm... ja, begynner å lure på det eg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Da var diesel-dyret senka Høgden på bilen blei bra, akkurat passelig slik eg hadde tenkt det. 4.5cm ned framme, og 3.5cm bak. Lakken er også fiksa, så nå får eg håpa jævelene som ripa opp bilen min sist gang holder seg unna !! Noen bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Ser meeeget bra ut dette Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå