*MrB* Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Funnet HDR innstillingene? Flotte bilder, og bilen ser fremdeles veldig bra ut. Når det gjelder M52B28, så er det ikke bunndraget som er "problemet" på original motor. Det er heller snert på toppen. Og det er her M50-innsuget hjelper på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Null HDR, men har prøvd meg litt frem i iPhoto Kjekt at du liker bilen Men innsuget må jo moddes, hva gjør man, og hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Kjøp kitt og innsug så skal det bare være plug'n'play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Kjøp kitt og innsug så skal det bare være plug'n'play Er det m50 innsuget som er best? Kittet fåes vel kjøpt på ebay.. Noen idé om hva noe slikt kan koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 M50b25 er best ja, det åpneste innsuget;) vet det ble et fucka ord:p Ombyggingskittet koster rundt 2500-ish også må du ha innsuget i tillegg, også anbefaler jeg deg å høre med Eirik viste her på forumet om mappa hjerne;) så skal du se at du får litt gamp ut av motoren din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 M50b25 er best ja, det åpneste innsuget;) vet det ble et fucka ord:pOmbyggingskittet koster rundt 2500-ish også må du ha innsuget i tillegg, også anbefaler jeg deg å høre med Eirik viste her på forumet om mappa hjerne;) så skal du se at du får litt gamp ut av motoren din:) Hehe åpneste Herlig! Du vet ikke hva noe slikt kunne hete på ebay? Evt. om det er noen som selger brukt? Stemmer det at ASC forsvinner med dette innsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 fin fin bil du har, meget riktig utført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Turner motorsport har kit;) så søk på turner intake m50 eller noe så finner du det sikkert:) er usikker på det med ASC altså:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Takk for det superturbodiesel! Hmm.. Får se hva jeg finner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 utrolig flott bil, har lest gjennom hele tråden! du har tatt noen gode valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 utrolig flott bil, har lest gjennom hele tråden! du har tatt noen gode valg Takk for det! Er ikke mangen som leser gjennom hele driten så det er vel en ære Flott at du liker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Sykt fin den bilen. Ennå ikke sett den, hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Sykt fin den bilen. Ennå ikke sett den, hvor holder du til? Takktakk Bor i Bergenvest, kjører ofte til/gjennom byn, så det er nok det beste stedet å få øyet på meg Vi må få til et Bimmers-treff her i Bergen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 aha;) ja nei cruiser ofte gjennom byn og slikt i helger når været tillater det. Ja vi har jo de treffene i solheimsviken da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Da er det merkelig at du ikke har sett meg Ja sant det.. Stort oppmøte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå