Thundercoil Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Penger og giddsomhet er vel to fine stikkord! Haha. Tror jeg lagde et nytt ord der! Det må til innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Skal ikke mye giddsomhet(?) til for å komme seg opp på Lagunen for å levere fra seg bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Penger og giddsomhet kan faktisk stemme bra Og føler jeg må være helt ferdig med bilen før jeg begynner med slike ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 e38´en er vel ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Strøkent som vanlig her Lasse:-) og så MEGET bra ut i virkeligheten også! du gjør mye riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Takk for det Kristoffer! Kan jeg legge ut bilde(ne) av bilene våre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Tok noen bilder forleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Var vel ikke du som lå bak meg i Bjørgeveien i morges? Var en senket, blå E39 i hvertfall. (Med feil på lysene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Jo stemmer det. Den er rimelig saftig din altså! Hvordan var lysene? Justert feil, eller bare svak på høyre side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Mente det var en bil jeg hadde sett før ja Ikke feiljustert nei. Var et par ganger du stoppet for å slippe ut biler. Da slukket hovedlysene et par sekunder. Antar du brukte dimmebryteren for å blinke med fjernlysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Åja ja det var bare at jeg skiftet over til parklysene sånn at de skulle forstå at jeg skulle slippe de ut hehe.. Tror ikke det er noe feil med de. Tenkte at det var en i bimmersmiljøet som lå forran meg.. Steike den var nice! Er det 320 du har? Så du jeg glapp som fy i lyskrysset etter loddefjord? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Ok. Så bare ut som alt ble svart når jeg kikket, men grenser for hvor nøye jeg kikker i bakspeilet. Selv om det er kø. Registrerte den sladden ja. Tenkte jeg skulle ikke kommentere den her inne Bilen er en 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Hehe jeg har griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiise dårlige dekk. Gummien er skamhard. Men jeg har nye vinterdekk hjemme, så de kommer på når disse er slitt ut Tøft, kan jeg ikke få en tur en dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Det kan sikkert la seg gjøre, men førersetet er opptatt Har kun sommerhjul til den da, så blir kanskje ikke kjørt så mye fremover. Sparer den litt fra salthelvetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Hehe det regnet jeg med Satser på at det er en stund til snøen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå