Reef89 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Stjelt inspirasjonen min ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Råe bilder av en syykt fin E39! Skulle vært med på en photoshoot en gang Hvilke frontlykter har du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Råe bilder av en syykt fin E39! Skulle vært med på en photoshoot en gang Hvilke frontlykter har du forresten? Minner om Hella sine originale AngelEyes, så vidt jeg ser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Høres dyrt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Høres dyrt ut Spørs vel om det er med eller uten xenon, i tilfelle.. Tror ikke det er så ille hos Koed, Schmiedmann eller GS Bildeler nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Høres dyrt ut Spørs vel om det er med eller uten xenon, i tilfelle.. Tror ikke det er så ille hos Koed, Schmiedmann eller GS Bildeler nå. Det må vurderes Ser veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Husker jeg ga 6000 for foran og bak for 2 år siden, så er ikke så galt;) lekre bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Jeg har Hella-lykter ja Det er de med halogen, men jeg har ettermontert xenon i kjørelysene. Det både lyser og ser 1000 ganger bedre ut. Tror ikke Hella-lyktene skal være så grovt dyre visst de er brukt men ikke kjøp Depo sine! De ser ikke klok ut.. Da hadde jeg heller beholdt de originale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Jeg har Hella-lykter ja Det er de med halogen, men jeg har ettermontert xenon i kjørelysene. Det både lyser og ser 1000 ganger bedre ut. Tror ikke Hella-lyktene skal være så grovt dyre visst de er brukt men ikke kjøp Depo sine! De ser ikke klok ut.. Da hadde jeg heller beholdt de originale.. nei kjør på med depo og øyelokk men kjøp de depoene som er crome inni lasse sine er teit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Jeg har Hella-lykter ja Det er de med halogen, men jeg har ettermontert xenon i kjørelysene. Det både lyser og ser 1000 ganger bedre ut. Tror ikke Hella-lyktene skal være så grovt dyre visst de er brukt men ikke kjøp Depo sine! De ser ikke klok ut.. Da hadde jeg heller beholdt de originale.. nei kjør på med depo og øyelokk men kjøp de depoene som er crome inni lasse sine er teit. Haha du er så classy Stian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Haha du er så classy Stian! takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hehehe, nyter depo lyktene dine Lasse! Forresten, ble det noe hvitevarer på deg eller? Klarte Steffen å fikse noe eller jeg nødt å filleriste han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Depo? Ikke fornærm meg nå Nei det ble ikke det. Han klarte ikke å gi noe spesielt, så jeg tror jeg må snakke med deg når du er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Skal du ha hvitevareinnredning i bilen? Nei, er vel til boliginteriør det, tipper jeg! Sett innom tråden min nå, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå