Turbo-HF Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Knipset noen bilder for en tid siden som jeg tenkte jeg kunne legge ut ][ Bilde ] Fader altså! om det bare kunne finnes noen jenter med like digg rumpe :lol: haha enig! +1! Du sikter ikke på F10, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Hadde vært rått, men det blir dessverre for dyrt. Jeg kan ikke gå ned i motor, så en f10 med mer enn 2,8l blir dyrt Nei, blir nok en e60 530 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Hadde vært rått, men det blir dessverre for dyrt. Jeg kan ikke gå ned i motor, så en f10 med mer enn 2,8l blir dyrt Nei, blir nok en e60 530 *Liker!* Ser den, ønsket meg egentlig en 535i, selv, men ble 520d, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Hvordan er de da? Chippet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Kan kjøpe min da nettopp blitt satt nedi m-power V10. Raska lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Kan kjøpe min da nettopp blitt satt nedi m-power V10. Raska lynet. Du KØDDER?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 DA SELGES GODBILEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 DA SELGES GODBILEN http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39673834 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Hei hå Lasse! Har prøvd å få kontakt med deg før på pm uten hell.. Men e lure så fælt på noe.. Fikk du godkjent ombygget ditt med 2 liter drivverket? Sliter litt med at de krever papir her i Ålesund på at driverket skal holde liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Åja beklager! Da har nok oversett! Ja null problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Måtte du vise til noen papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Nei jeg måtte bare skifte til ventilerte skivebremser bak. Og legge frem dele nr på dette. Er de så slitsom i Ålesund altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Ja, e snakka med han saksbehandleren min her i Ålesund, å da spurte om at e kunne få det godkjent med å kun skifte til ventilerte bremser bak. Å da sa han klart du kan det! Men han skulle ha et skriv på dette ifra bmw/Gs om at dette kunne gå! Så prøvde e å nevne deg at du hadde fått godkjent motorbytte på på en 5 serie uten å røre drivverket. Men han ville fortsatt ha papirer på det.. Så litt vrang er de jo :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 merkelig.. Her kan du finne delenr på bremsene: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... spid=47544 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Fin annonse, Lasse! (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå