-Roger- Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Ebay? Finner mye både bra og dårlig... Skal være en en stor lys/led tråd her inne på Bimmers. Se i den. Gidder ikke finne den nå siden jeg skriver på tlf. Men du finner garantert ved å søke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Røys Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Ebay? Finner mye både bra og dårlig... Skal være en en stor lys/led tråd her inne på Bimmers. Se i den. Gidder ikke finne den nå siden jeg skriver på tlf. Men du finner garantert ved å søke Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Denne tråden har jeg ikke sett før. Her er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Hei, koblet fra batteriet på min 06 E91 xdrive i dag. Når jeg kobler på igjen, får jeg beskjed om at 4x4 og DSC ikke virker og at man må ta kontakt med nærmeste BMW verksted snarest. Finnes det en måte jeg kan kode dette med selv? INPA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Har du vært ute og kjørt etterpå? Min fikset seg selv etter at hjulene hadde gått noen runder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Om det ikke hjelper å kjøre litt, så prøv å slett feilkoder med Inpa. Vil tro det gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Hei, koblet fra batteriet på min 06 E91 xdrive i dag. Når jeg kobler på igjen, får jeg beskjed om at 4x4 og DSC ikke virker og at man må ta kontakt med nærmeste BMW verksted snarest. Finnes det en måte jeg kan kode dette med selv? INPA? Hadde samme problem når jeg byttet ratt på mora mi sin e91 med xDrive. Kjørte en kort tur med noen harde bremsinger og det forsvant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Har du vært ute og kjørt etterpå? Min fikset seg selv etter at hjulene hadde gått noen runder. Har prøvd en liten tur, men får prøve mer da Om det ikke hjelper å kjøre litt, så prøv å slett feilkoder med Inpa. Vil tro det gjør susen. Har du link til Inpa versjon som støtter både E90 og E46? Nå har jeg ikke E90 og på forrige versjon jeg hadde var det ikke E46.. Hadde samme problem når jeg byttet ratt på mora mi sin e91 med xDrive. Kjørte en kort tur med noen harde bremsinger og det forsvant Får ut og prøve litt til da Har kjørt en tur og start/stoppet motoren noen ganger. Men forsvant ikke enda Mjukas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Har du link til Inpa versjon som støtter både E90 og E46? Nå har jeg ikke E90 og på forrige versjon jeg hadde var det ikke E46.. Det er vel igrunn kun konfigurasjonsfilene og tilhørende "datafiler" (en eller flere til hver modell) som bestemmer hvilke modeller som støttes. Jeg er på jobb, så har ikke noe av dette her, men det er relativt enkelt å ordne dette til selv. Jeg tror også det meste ligger klart om du laster ned BMW Standard Tools 2.12 (ligger "overalt"). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Installerte den forrige versjonen min igjen og fikk slettet kodene, så nå er jeg kvitt feilmld hvertfall! Skal Google litt mer ang å få til en versjon med begge bilene mine! Takk for info awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Hei, koblet fra batteriet på min 06 E91 xdrive i dag. Når jeg kobler på igjen, får jeg beskjed om at 4x4 og DSC ikke virker og at man må ta kontakt med nærmeste BMW verksted snarest. Finnes det en måte jeg kan kode dette med selv? INPA? Jeg får opp det samme på min men kun etter jeg har kjørt mellom 10 og 20 min..har og byttet batteriet..så det er mest sannsynlig og bare slette feilkodene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Ja jeg slettet feilminne med inpa! Andre sier at det bare er å kjøre så forsvinner det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rairaibaibai Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Bilen har nå blitt bra med rett lufttrykk i dekkene Jeg har byttet dørtrekk,midtkonsoll, bakseter og framseter i bilen min. Fra lyst tøy til sort m-sport plus interiør. Men jeg har fått feilkoder ifb med airbag/belt tensioners. Hvor og hva kan jeg kjøpe for å få fikset dette? En slags obd2 scanner eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ShimmyLie Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Hei, er det noen her inne som har gjort/fått gjort dette på en e92? http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=739301 http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=739038 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Johnsen Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Hei, er det noen her inne som har gjort/fått gjort dette på en e92? http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=739301 http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=739038 Hiver meg på denne. Bare en E91 pre lci, og kun lakke di svart inni Hvordan åpner man dem uten å ødelegge? Ser di hiver dem i ovnen å "baker" dem. Men hvor mange grader, og hvor lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå