quandt1960 Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Hehe damn! Ser utvilsomt stilig ut men vet ikkje om eg hadde turd å hatt de på min da kjerringa låner bilen ofte og er glad i fortauskanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Hehe damn! Ser utvilsomt stilig ut men vet ikkje om eg hadde turd å hatt de på min da kjerringa låner bilen ofte og er glad i fortauskanter da tror jeg du bør droppe så mye strekk fort gjort å ta litt kanter quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Selger en M sport frontfanger til LCI E90/E91. http://bimmers.no/topic/797390-e90e91-lci-m-sport-frontfanger-selges/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Da ble det E90 på meg også, 320d xdrive Spekka med utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Må bytte batteri, kjøpe originalt eller biltema? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy542 Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Hei. Ville ikke ha kjøpt Biltema batteri, anbefaler originalt, husk også bilen må oppdateres slik at den skjønner at den har fått nytt batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Hei. Ville ikke ha kjøpt Biltema batteri, anbefaler originalt, husk også bilen må oppdateres slik at den skjønner at den har fått nytt batteri. Kjøpte biltema agm batteri.. Fikk høre at de hadde bra batterier. Trengte ikke oppdatere eller gjøre noe, det er vel bare hvis man setter i batteri med mer eller mindre AH Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Hei. Ville ikke ha kjøpt Biltema batteri, anbefaler originalt, husk også bilen må oppdateres slik at den skjønner at den har fått nytt batteri. Kjøpte biltema agm batteri.. Fikk høre at de hadde bra batterier. Trengte ikke oppdatere eller gjøre noe, det er vel bare hvis man setter i batteri med mer eller mindre AH Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Tror nok ikke Biltema-batteriet er så mye dårligere enn andre, men batteribytte skal registreres i bilen, hvis ikke risikerer du å ødelegge det relativt fort.Om du ikke hadde AGM fra før må det kodes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Da ble det E90 på meg også, 320d xdrive Spekka med utstyr Grattis! Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Grattis! Fin bil! Takk for det Meget fornøyd sålangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Har en 2010 e91 og lurer på om det mulig å bruke biltema sine viskere på denne? I følge hjemmesidene til biltema kan man bruke deres viskere på eldre e90/e91, men 2010 står det ingenting om. Noen som vet om 2010 kan bruke viskere fra biltema? Tviler på det. i 2010 fikk e9x nye oppheng av viskerne foran. Så viskere fra en 2009 mod passer ikke på en 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 HEI ALLE SAMMEN! Dere med diesel, hvordan eksos har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 HEI ALLE SAMMEN! Dere med diesel, hvordan eksos har dere? Bmw performance eksos på min diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 HEI ALLE SAMMEN! Dere med diesel, hvordan eksos har dere? jeg har cobra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå