tordah Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Nye bilen! Bare litt fornøyd Få kvitta meg med den nitriste orginale stussen, sota ruter, senk og felger så begynner det vel å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Fått montert på bmw performance eksos på min e91 touring veldig fornøyd med resultatet. Motoren føles også litt kvikkere Det ble veldig bra. På engelske forum har jeg lest at eksosen også skal hjelpe på kraften ikke bare utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Det ble veldig bra. På engelske forum har jeg lest at eksosen også skal hjelpe på kraften ikke bare utseende. Har du link? Skulle gjerne lest litt rundt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Har du link? Skulle gjerne lest litt rundt det Ikke akkurat nå, leste det mens jeg undersøkte PPK. Der nevnte dem det. Kan se om jeg finner den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Jeg gikk fra 18 til 19 på min E90. jeg synes komforten er den samme, men mye kommer an på dekkene da. Min er er også senket med 25-30 mm Vender tilbake til temaet 19" OEM felger og dekkdimensjon litt - Ser det er noen på bimmerpost som kjører 235/35-19 framme og 275/30-19 bak på OEM 19" felger (8" framme og 9" bak). Rulleomkretsen er tilnærmet identisk her (xdrive), men hvordan kan det påvirke kjøreegenskapene? Jeg tenker sporing osv. Er klar over at det kommer an på dekkmerke. Og går 275 greit på 9" felg uten at det blir ballongdekk? Tenkte i utgangspunktet 225/35 og 255/30 men tanken om bredere dekk har streifa meg pga. at felgen blir mer beskytta når dekket er breiere (sideveggen høyere), og kanskje også da komforten blir bedre? Når det er sagt har jeg ikke prøvd ut disse dimensjonene da, så kan være jeg blir positivt overrasket. Til info - er Style 230 på en 320 xdrive det er snakk om. Regner med jeg går for originaldimensjonen som står i vognkortet (225 + 255) til slutt, men tenkte nå å hive ut spørsmålet først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasrinvik Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Spørsmål om angel eyes: Jeg har en 2007 E90 318D som jeg har lyst til å installere angel eyes på. Er det mulig å gjøre dette billigere og lettere enn å kjøpe et helt sett med lykter? F.eks bare sette på halo rings? (eks: http://www.ebay.com/itm/WH-RD-YE-GN-BU-CCFL-Halo-Rings-For-BMW-E90-Angel-Eyes-DRL-Devil-Demon-Headlamp-/111720818658?hash=item1a031467e2&vxp=mtr) I så fall, er det bare å koble disse på tåkelysene slik som du kan gjøre på e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Hei hei har netopp byttet ut min e60 525d til fordel for en e91 320d Har et spørsmål til dere, gass demperene i bakluken, er de veldig svake? Altså du må dytte opp luken hele veien eller er det mine som er på hell? Noen som har lyst å dele ? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Jeg må ikke dytte luka hele veien hvertfall. Hjelper til litt helt i starten så siger den sakte opp resten av veien av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Jeg må ikke dytte luka hele veien hvertfall. Hjelper til litt helt i starten så siger den sakte opp resten av veien av seg selv.Ok takk for svar! Då må jeg sikkert bytte de ut som sakt må jeg dytte luken hele veien selv... Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjukas Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Jeg må dytte luka nesten hele veien, men når den først er oppe holder den seg på plass. Vært sånn i nesten et år, så hvis du orker å dytte den opp er det ikke noe hastverk med å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Jeg må dytte luka nesten hele veien, men når den først er oppe holder den seg på plass. Vært sånn i nesten et år, så hvis du orker å dytte den opp er det ikke noe hastverk med å bytte Tror jeg bytter de, vant med e60 der du bare trykker på bakluke knappen på nøkkelen, så går lokket hele veien selv [emoji106]Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasim Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Jeg er ute etter M-fangere til bilen min. Jeg har en E93 2007 modell. Passer fangere fra E92 2008 rett over eller det forskjell mtp motor og lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 noen som vet hvor mye lavere bilen blir med cambertopper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjukas Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 (endret) Noen som har byttet pærer i kjørelysene på E91? Er en 2008- modell med halogenpærer, H7. Hvis jeg har forstått den tyske instruksjonsboka rett skal man presse opp og dra ut, men pæra vil ikke ut. Har funnet videoer av hvordan man bytter pæra, men alle disse har variant 1 (ifølge instruksjonsboka) av lyktene mens jeg har variant 2. Tips mottas med stor takk! Edit: Da klarte jeg endelig å få ut pærene. Den første dro jeg ut med en tang og ganske mye makt. Når jeg skjønte hvordan jeg skulle sette den inn gikk det mye greiere å bytte den andre. Trikset er å vippe baksiden av pærene oppover med kontakten på. Bare vippe, ikke dra. Da spretter de ut av låsene nederst og er bare å løfte ut. Byttet til Osram nightbreaker pærer. Lyset ble uten tvil hvitere og kraftigere. Blir spennende å se hvor lenge de holder, har lest en del om dårlig levetid på dem etter jeg kjøpte. Jeg burde kanskje blitt litt skeptisk når han bak kassa var fornøyd med at hans nightbreakere hadde holdt et helt år uten å byttes.. Endret Desember 15, 2015 av Mjukas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Hallo! Akkurat kjøpt meg e90 320d xdrive m-sport og må si meg MEGET imponert over xdrive firehjulssystemet! Men lurer på om det finnes en måte å finne utstyrskoder på nett ved hjelp av regnr eller lignende? Takk for svar papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå