Gå til innhold

Trenger hjelp av alle Bimmere til og finne 840 / 850 i Norge

huldra66
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som savner bilen sin? kom over en tilsynelatende norsk E31 på en litauisk salgsside:

http://www.autogidas.lt/skelbimai/bmw-k ... 70781.html

KA FAEN ?????? Det er Egil sin????? men , med bilder tatt i Norge og er gamle , Interiør bilde er ikke riktig bil.

Egil er offshore men bilen står temmelig trygt tror jeg, var ivertfall i Norge sist uke.

Tror annonsen er falsk jeg.

Men Må ringe Egil for sikkerhetskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiørbildet har jeg sett på mp3car.com for mange år siden i en prosjekttråd der. Resten av bildene er nok hentet fra Felgen Garage sin side, ettersom logoen er trykket over hele bildene. :)

Er vel bare en som skal selge en lignende bil og har funnet noen bilder via Google bildesøk. Årsmodell og slikt stemmer vel heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil ja, men den skal stå trygt i vinterlagrings garasjen.

er ikke kjørbar for tiden heller da den mangler gasspjeld.

Bildene er fra Felgen-Garage der jeg kjøpte felgene mine i 2007, og bildene er fra dengang.

Interiøret er ikke mitt, men tilhører vel noen på det internasjonale e31 forumet.

Annonsen er nok falsk, i værste fall et svindels forsøk.

Skal ta en ekstra titt på låven når jeg kommer hjem sånn for sikkerhets skyld :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takket være en PM og en som reiste ut for og fotografere en bil så er vi oppe i 103 Norske biler og har nå bilder av 93 :-)

Det var en Calypsorød 90mod 850i , faktisk 19 dokumenterte i Norge til nå.

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff på en mørkeblå i dag. Jeg er ganske sikker på at jeg leste RJ 11544 på skiltet, men når jeg sjekker opp får jeg beskjed om at dette er en e38 (ja, jeg ser forskjell på en e31 og e38 :)).

Enten har jeg lest feil, eller så er det noen som har jukset litt. Om jeg har lest feil begynte det ihvertfall med RJ 11, det er er jeg 100% sikker på. Er også ganske sikker på at det var to 4. eller 5-tall. Rj 115544 er det ikke, da det er en Citroën.

Jeg fikk ikke tatt noe bilde, men om du har noen med et registreringsnummer som rimer så er det nok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takket være en PM og en som reiste ut for og fotografere en bil så er vi oppe i 103 Norske biler og har nå bilder av 93 :-)

Det var en Calypsorød 90mod 850i , faktisk 19 dokumenterte i Norge til nå.

Hilsen

Terje

Ikke noe problem det vet du, bare morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff på en mørkeblå i dag. Jeg er ganske sikker på at jeg leste RJ 11544 på skiltet, men når jeg sjekker opp får jeg beskjed om at dette er en e38 (ja, jeg ser forskjell på en e31 og e38 :)).

Enten har jeg lest feil, eller så er det noen som har jukset litt. Om jeg har lest feil begynte det ihvertfall med RJ 11, det er er jeg 100% sikker på. Er også ganske sikker på at det var to 4. eller 5-tall. Rj 115544 er det ikke, da det er en Citroën.

Jeg fikk ikke tatt noe bilde, men om du har noen med et registreringsnummer som rimer så er det nok den.

Finner ingen som matcher denne , hverken på RJ eller farge og distrikt

Håper du ser den igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg leste riktig skilt (sa det til og med inn på taleopptak på telefonen), så det er nok noe luregreier inni bilde her. Kan hende det er en uregistrert bil som ble flyttet eller noe på en enkel måte.

RJ 11544 er registrert på en person som bor i nærheten, så det kan godt stemme.

Skal gi beskjed om jeg ser den igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg leste riktig skilt (sa det til og med inn på taleopptak på telefonen), så det er nok noe luregreier inni bilde her. Kan hende det er en uregistrert bil som ble flyttet eller noe på en enkel måte.

RJ 11544 er registrert på en person som bor i nærheten, så det kan godt stemme.

Skal gi beskjed om jeg ser den igjen. :)

Ha ha , skal ikke se bort fra det nei ,

Det er en 740 på det reg nummeret , har du en 740 så er jo ikke en 850 så langt borte heller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende biltilsynet har gjort en bitteliten glipp. :) Det stod ingen merke på den, så det kan jo ha vært en 840 med trykkleif, selv om jeg ser det som lite sannsynlig.

Du har uansett nok info til å kontakte personen om du ønsker å bekrefte/avkrefte denne bilen. :)

Hvis du vil spare de kronene kan jeg sende navnet til vedkommende i PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...