Gå til innhold

Trenger hjelp av alle Bimmere til og finne 840 / 850 i Norge

huldra66
 Share

Anbefalte innlegg

Hei har ikke den på lista tror jeg , men sendte en melding til selger så får vi se om han svarar og ønsker og dele chassisnummer :-)

Kikker innom både Finn og Autodb med jevne melomrom , men denne har jeg gått glipp av :-)

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi en vinrød en på Nordstrand i forrige uke, kanskje det hjelper deg noe? :) en eldre mann som kjørte

:D Nei det blir nok litt for vanskelig , får prøve og få med skiltnummer viss du ser den igjenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi en vinrød en på Nordstrand i forrige uke, kanskje det hjelper deg noe? :) en eldre mann som kjørte

:D Nei det blir nok litt for vanskelig , får prøve og få med skiltnummer viss du ser den igjenn

Det er nok den jeg sendte til deg i fjor, den som hører til på Ulvøya. Den er veldig ofte å se i Nordstrandsområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Våren er her :D

Da er det mulighet for 8er spotting igjen , samler på bilder av kjente og ukjente + att vi kansje finner noen av de siste viss de blir spottet

MEN trenger hjelp av dere :applause:

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en sort 850 kjørende på Karmøy i dag, men fikk ikke sett skiltnr... Ska ta en bedre titt om jeg ser den igjen. ;)

:D

Er en Sort 850CSI på karmøy med Alpina felger og vinge , var det den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en sort 850 kjørende på Karmøy i dag, men fikk ikke sett skiltnr... Ska ta en bedre titt om jeg ser den igjen. ;)

:D

Er en Sort 850CSI på karmøy med Alpina felger og vinge , var det den ?

Godt mulig det var den ja, husker ikke om det var vinge på den. Men godt mulig om det var Alpina felger på den ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke hukommelsen min slår feil, så møtte jeg en sort 8'er to ganger i Mandal forrige uke. Så ut til å være kjørt av en eldre mann og regnr inneholdt FE og to 6-tall etter hverandre. Mulig at jeg husker feil regnr og at det er den samme som er omtalt et par innlegg bak her, men prøver meg alikevel. Det jeg reagerte på var at den ble kjørt nå på vinteren, på snøføre.

Kom ut fra skolen i dag og da kjørte den en 8 serie forbi. Mest sannsynlig var det denne bilen jeg så. Fikk hele reg nr denne gangen og det var: LS 62611

Var sort med blanke eksosrør på begge sider av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en grå 850csi på Lambertseter her om dagen. Stod i allefall det på rompa på den.

Mener å huske at nummeret på den var KF8X850....husker ikke andre nummeret, men vet det starta på 8 og slutta på 850, hvis det hjelper litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en grå 850csi på Lambertseter her om dagen. Stod i allefall det på rompa på den.

Mener å huske at nummeret på den var KF8X850....husker ikke andre nummeret, men vet det starta på 8 og slutta på 850, hvis det hjelper litt.

Ifølge GS-bildeler og Mekonomen sin reg.nr.-ting var det ingen 850 som hadde x=0-9. Derimot en E21 som hadde KF89850 på GS, men samme nr. var Citroen på Mekonomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...