Hawkon88 Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Observert en mørk (svart?) utenfor bilservice vest på sotra.. Stod rondell d58 på mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 denne stod i Mandal i dag,så også en svart en med RJ skilt her i dag men fikk ikke med meg resten men du har dem sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 denne stod i Mandal i dag,så også en svart en med RJ skilt her i dag men fikk ikke med meg resten men du har dem sikkert. Jo hadde denne ,men det gjør ikke noe det trodde først den var ukjent pga fargen, men må være kamera som lurer oss da dette er samme bilen Vet kun om en annen RJ registrert 850 som er svart ( utenom min da ) det er og en 850CSI var det en CSI du så?? Reiser ellers på ferie i morgen så kan ikke svare på en stund , men kommer tilbake Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 vet desverre ikke forskjellen på de jeg men stod ikke noe bak!! vertfall sett den to dager i mandal nå,men skal si ifra om jeg får sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 så en i haugesund på torsdag.. sølvgrå 850 med v12 merket bak.. vet ikke om du har den jeg? rakk ikke hverken bilde eller skiltnr desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Kompis av pappa har en rød alpina 5,0 liter.. Holder til på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 så en i haugesund på torsdag.. sølvgrå 850 med v12 merket bak.. vet ikke om du har den jeg? rakk ikke hverken bilde eller skiltnr desverre Sikkert denne som står på finn nå http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23002396 Kompis av pappa har en rød alpina 5,0 liter..Holder til på østlandet. Er sannsynligvis denne BP reg?? ( her på Tyske skilt ) Denne er en av tre kjente E31 Alpina som er i Norge to B12 5.0 og en B12 5.7 Alpina av disse er ikke dagligvare, de ble produsert i lite antall Alpina B12 5.0 - 97-stykker 350hk Alpina B12 5.7 - 57-stykker 416hk MEN Glimrende att dere kikker etter , det er fortsatt omlag 25 biler som ikke er identifisert Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Observert en mørk (svart?) utenfor bilservice vest på sotra.. Stod rondell d58 på mener jeg Kan det være denne? eneste mørke vi vet om i Bergen Aner ikke hva disse felgene heter men er vel flere felg eksperter her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Veit det gikk/går en burgunder rød 850 med alpinafelger på Ulvøya i Oslo, husker ikke skiltnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 kan stemme med at det er denne ja huldra.. er iallefall samme felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Ja, kan være den huldra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 så en i haugesund på torsdag.. sølvgrå 850 med v12 merket bak.. vet ikke om du har den jeg? rakk ikke hverken bilde eller skiltnr desverre Sikkert denne som står på finn nå http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23002396 Kompis av pappa har en rød alpina 5,0 liter..Holder til på østlandet. Er sannsynligvis denne BP reg?? ( her på Tyske skilt ) Denne er en av tre kjente E31 Alpina som er i Norge to B12 5.0 og en B12 5.7 Alpina av disse er ikke dagligvare, de ble produsert i lite antall Alpina B12 5.0 - 97-stykker 350hk Alpina B12 5.7 - 57-stykker 416hk MEN Glimrende att dere kikker etter , det er fortsatt omlag 25 biler som ikke er identifisert Hilsen Terje Det stemmer.. Den ha vært på en del BMWCCN treff . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Så denne i dag på Karmøy. Regner egentlig med du har den fra før, men sånn i tilfelle: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Veit det gikk/går en burgunder rød 850 med alpinafelger på Ulvøya i Oslo, husker ikke skiltnummer. Jeg har i alle fall gitt han en rød 850 på ulvøya, men den hadde han fra før, men det var ikke alpinafelger på den. ikke da og ikke når jeg så den for et par dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Har hørt noen vage rykter om en 850 som holder til i Hammerfest området, men den har du kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå