StigJ Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Takk takk! Hehe. Ja det blir litt nedtur når man finner ut hvor mye Sigbjørn skal ha i avgifter. Bilene er jo forsåvidt billige der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Et lite knippe bilder av den lille in action Før påslipp. Noen som gleder seg??? Ja så blei jeg jo selvsagt jaget ned i kjelleren på båten Med bittelitt skrap så kom jeg meg både ned og opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Flotte bilder stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Hvor du kjørte? Du må bare nekte å kjøre ned i kjelleren, gjør vertfall jeg.. selv om jeg egentlig kommer ned:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Ja du syns Tommy? Synes noen av de var noget uskarpe. Frøys du? Årabrot ved Haugesund. Fellestreff Med BMWCCN Rogaland og Hordaland. Håper dette blir en tradisjon. For denne banen var kjekkere enn Reve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Ja du syns Tommy? Synes noen av de var noget uskarpe. Frøys du? Nei, det var bare den røde så gikk så fort, at det var vanskelig å fokusere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Yeah right! KJørte jeg så fort nedi kjelleren på båten og kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Folierte råne/harrylyktene i dag. ble så smilende og fin atte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Wannebe M fanger uten grøftlys Men skjønner egentlig ikke hvorfor du folierer både side refleksene og disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Syns det ble veldig bra eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Wannebe M fanger uten grøftlys Men skjønner egentlig ikke hvorfor du folierer både side refleksene og disse? Hehe. Ja du mener? Litt forskjell på de fangerene enda Synes du det er penere med de originalt? Greit nok med tåkelyktene, men refleksene er jo så malplasserte som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Wannebe M fanger uten grøftlys Men skjønner egentlig ikke hvorfor du folierer både side refleksene og disse? Hehe. Ja du mener? Litt forskjell på de fangerene enda Synes du det er penere med de originalt? Greit nok med tåkelyktene, men refleksene er jo så malplasserte som bare det. Syntes det er penere originale lampene, blir liksom så plain uten. Refleksene syntes jeg også er helt greie. Nå blir det jo som på Mazda MX5ene tatt inn fra statene, der de lakker over sidelysene sine for å få dem godkjent på Norske skilt Men selvfølgelig er folie kanon, da det lett kan stilles i original stand. Smaks sak dette PS: Du var heldig med fargen på skiltoblatene dine i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Så mye bedre ut med rånelysene folierte. Det gjorde seg virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Nå blir det jo som på Mazda MX5ene tatt inn fra statene, der de lakker over sidelysene sine for å få dem godkjent på Norske skilt Men selvfølgelig er folie kanon, da det lett kan stilles i original stand. Smaks sak dette Det er faktisk lovlig med orange/gule lys i sidemarkørene i Norge, så de trenger man ikke å lakkere/foliere/fjerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Ja så blei jeg jo selvsagt jaget ned i kjelleren på båten Med bittelitt skrap så kom jeg meg både ned og opp igjen Alltid kjør i rad nummer to på ferjeleiet og problemet er løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå