Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Bildene var før voksen kom på. Går i Swissvax, Chemical Guys, Meguiars og Scholl produkter. Prøver litt forskjellige komboer for å finne ut hva som er for meg.

I dag ble det Swissvax Shield.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene var før voksen kom på. Går i Swissvax, Chemical Guys, Meguiars og Scholl produkter. Prøver litt forskjellige komboer for å finne ut hva som er for meg.

I dag ble det Swissvax Shield.

Altså alle produktene proffe detailere bruker :wink: Bruker så å si samme produktene selv, men også noe "Mirka" til rubbing. Har også brukt Shield en god del, men er ikke helt fornøyd med dybden den gir. Swissvax Insignis versjon 2 er helt rå etter min mening. Gir en fantastisk dyp glans med ett slags wetlook. Swissvax cleaner fluid proff på maskin etter rubbing er også ett godt tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså alle produktene proffe detailere bruker :wink: Bruker så å si samme produktene selv, men også noe "Mirka" til rubbing. Har også brukt Shield en god del, men er ikke helt fornøyd med dybden den gir. Swissvax Insignis versjon 2 er helt rå etter min mening. Gir en fantastisk dyp glans med ett slags wetlook. Swissvax cleaner fluid proff på maskin etter rubbing er også ett godt tips :D

Hehe. Ja er vel det :P

Jeg valgte Shield på grunn av det er den som flest er fornøyd med når det gjelder hvor lenge den varer. Stod mellom denne og Concorso.

Ikke prøvd CFP enda. Men kommer garantert til å skje skal du se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Z4 Coupe er så riktig, jeg hadde nok kjøpt meg en Z4M coupe om de ikke hadde vært "umulig" å bli kvitt igjen...

Hvor stor var forskjellen på kjøreegenskapene før og etter senk. Du har H&R, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt pengene hadde jeg bytta til M Coupe på flekken. 1 stk. hvit takk med litt motorsportstriper og knæsj :P

Fikk dessverre ikke testet noe særlig forskjell siden jeg var passe kjapp med å sette på settet. Men ble litt fastere i fisken. men ikke ubehagelig stiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres godt ut Lenny. H&R du bestilte? Gullegodt det.

Du har vel ikke originalt M-understell? Hvis du ikke har det så tror jeg kanskje din bli litt høyere enn min. Men ikke helt sikker. Mener M-demperne er kortere som gjør at den blir lavere. Jeg målte fra bakken til hjulbue at den ble ca. 30mm lavere da jeg bytta. Og da kan du jo plusse på de 15mm ekstra som M-settet senket.

Ja den Zagatoen skal jeg ha en gang (i en drøm). Den kommer til å bli dyr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...