StigJ Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Tøft bilde Matsi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Må si du kan det å kjøre sporkjøring! Du dro meg greit rundt banen fredags morgen Sent from my brain, using my fingers to write Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Nåja jeg har masse å gå på enda. Angsten får jeg ja... angst av Ja var noen kjekke runder det Bestetiden min ble 1.50.51. Vet nå ikke hvor nøye RaceChrono er. Har nettopp begynt å bruke det. Jeg har i alle fall forelsket meg i E39 M5 lyden. Den er rå! Fikk tatt en liten titt på den blå skuta di. Stilig folie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Racechrono er veldig nøyaktig så lenge du har god GPS-dekning. Var innenfor 0,3 sekunder hele tiden mot ordentlig gocart-timing når jeg prøvde for noen år siden. Da med vanlig 1hz GPS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Greit å vite Hva din pers på runden der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 1.41.7 er kjappeste jeg har kjørt i år. Tipper bilen er god for 1.40-runder, men tror det stopper seg der, iallefall for meg. Legger merke til at gutta under det ser ut til å kjøre på råere dekk (Kumho V700 og slikt..). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Åhåy! Da skal jeg ikke gidde å tenke på å prøve å henge på etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Var morro å se denne live på e30meet! Så ut som om du hadde dreisen på sporkjøringa! Nydelig bil mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Takk for det bilen funker uforskammet godt. Begrensningene ligger på han bak rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Får vel oppdatere litt her siden jeg måtte finne tråden igjen for å fikse på signaturen min Skjer ikke så mye her for tiden. Bilen står for det meste og samler støv. Har vel kjørt den 10 mil på 3 uker.... Men nå har den i alle fall fått seg ny frontrute etter en heftig steinsprut tidligere i sommer. Ja og når jeg tenker meg om så fikk jeg jo 1. plass i kategori nyere modifisert på Årabrot i Haugesund Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Gratulerer! Vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Vel fortjent den premien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Takktakk Var egentlig litt overraskende med 1. plassen siden jeg ikke hadde gjort det såååå nøye som jeg pleier å gjøre det. Men så er jo bilen ganske strøken i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Herregud for en nydelig bil! og for en farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Fin bil du har Stig Driver du med polering enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå