andreaskarm Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Åja, ja da vile jeg montert det ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Det ville jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Tok noen bilder etter en kjapp vask i dag. Litt kjekt at den fremdeles er såpass blank og fin i lakken. Sist den fikk smake poleringsmaskin og voks var april i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Ser meget bra ut! Liker den bilen din godt Ikke ofte man ser disse på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Herlig bil liker cambern på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Takktakk Ja er jo en sjelden sak denne lille tingen Og fargen gjør sitt. Må nok få justert opp igjen litt fremme. Står nå på max negativ camber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 fy faen den er bra nydelig den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Takk for det Freakshow Startet et lite miniprosjekt i dag Og så veide jeg det ene framhjulet siden jeg hadde det av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Noen etter detailing og før utstillingsbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Takk for det Freakshow Startet et lite miniprosjekt i dag Og så veide jeg det ene framhjulet siden jeg hadde det av. Hva er det mini prosjekte ditt? Noen etter detailing og før utstillingsbilder. Åh gliser like mye hver gang jg ser den bilen din!!! Sent from my iPhone using Tapatalk StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Miniprosjektet er sorte speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Aha! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Et par ut på søndagstur til Lysebotn bilder Haukefer og Simennzz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Nydelig denne og tøffe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå