StigJ Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 Sorry. Flytta de inn i en annen mappe i Photobucket. Fikset dem nå. Det er uansett ikke noe å si på fitment i alle fall Fremme gikk det ca. akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 det der er jo vel innen for kravene det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 5, 2014 Forfatter Share Skrevet November 5, 2014 Ja på håret og ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Synst ikke det ble så verst jeg da Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 5, 2014 Forfatter Share Skrevet November 5, 2014 Det kommer seg jo mer jeg ser på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 haha jeg likte det med en gang jeg så det hadde ikke tvilt en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 5, 2014 Forfatter Share Skrevet November 5, 2014 Blir nok uansett å beholde de og sette de på til våren. Så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Da har jeg foliert ringene rundt lyktene og dingsebomsene på framskjermene. Skal prøve meg på dørhåndtakene ved neste anledning. Så var det klumpene ved skiltet bak da.... sv90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Det ble lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Meget meget (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 14, 2014 Forfatter Share Skrevet November 14, 2014 Funket det ja Så er det jo så greit at det er reverserbart om jeg skulle få kromsyka over meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Forstår godt at du ikke var helt fornøyd med felgvalget.. Disse passer kanskje ikke på så "fancy" og "moderne" biler som Miniene.. Det var ikke gale syns jeg, men kanskje bittelitt kjedelig. Nøytralt er vel kanskje ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 14, 2014 Forfatter Share Skrevet November 14, 2014 Det blir bedre og bedre å se på, men er enig at de nok er litt kjedelige til denne type bil. Menme. Nå er de handlet så da må det brukes. Hvis ingen kommer og vil kjøpe de til en riktig sum kronasjer. Tror bilen hadde passet bedre litt mørkere felger med litt flere eiker. Denne er jo et supert eksempel på at multieik felger passer meget godt. Dette er da 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Skulle til å si det samme. Multieiket er knall på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Det blir bedre og bedre å se på, men er enig at de nok er litt kjedelige til denne type bil. Menme. Nå er de handlet så da må det brukes. Hvis ingen kommer og vil kjøpe de til en riktig sum kronasjer. Tror bilen hadde passet bedre litt mørkere felger med litt flere eiker. Denne er jo et supert eksempel på at multieik felger passer meget godt. Dette er da 20" Fy så gjennomført flobben reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå