BrokeBoi Skrevet i går, 08:20 Skrevet i går, 08:20 @StigJ Det er tydeligvis veldig lav etterspørsel siden tilbudet omtrent ikke eksisterer. Understellsspylere tilsvarende den du viser burde egentlig være standard på alle selvvaskanlegg.
StigJ Skrevet i går, 08:37 Forfatter Skrevet i går, 08:37 @BrokeBoi Ja dessverre så er det mangelvare. Kärcheren jeg postet bilde av sluttet de dessverre å produsere for flere år siden. Vi er heldige som har et lokalt selvvaskeanlegg hvor det er montert underspyler i gulvet. kjekt å ha på vinteren. BrokeBoi reagerte på dette 1
papertiger Skrevet i går, 10:04 Skrevet i går, 10:04 1 hour ago, StigJ said: @BrokeBoi Ja dessverre så er det mangelvare. Kärcheren jeg postet bilde av sluttet de dessverre å produsere for flere år siden. Vi er heldige som har et lokalt selvvaskeanlegg hvor det er montert underspyler i gulvet. kjekt å ha på vinteren. Jeg har en underspylingslanse fra Nilfisk jeg bruker, men den underspyleren i gulvet hos AS Bilpartner på Forus som du nevner er helt genial. BrokeBoi reagerte på dette 1
BrokeBoi Skrevet i går, 10:14 Skrevet i går, 10:14 Alle selvaskanlegg i Norge burde være lik den hos AS Bilpartner, det så veldig bra ut. Finnes det i det hele tatt noe likt dette i Oslo og omegn?
StigJ Skrevet i går, 10:42 Forfatter Skrevet i går, 10:42 37 minutter siden, papertiger skrev: Jeg har en underspylingslanse fra Nilfisk jeg bruker, men den underspyleren i gulvet hos AS Bilpartner på Forus som du nevner er helt genial. Da er det i alle fall to i distriktet. for den jeg tenker på er den til 24/7 på Håland på Bryne. papertiger reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå