BrokeBoi Skrevet Juli 3, 2025 Skrevet Juli 3, 2025 @StigJ Det er tydeligvis veldig lav etterspørsel siden tilbudet omtrent ikke eksisterer. Understellsspylere tilsvarende den du viser burde egentlig være standard på alle selvvaskanlegg.
StigJ Skrevet Juli 3, 2025 Forfatter Skrevet Juli 3, 2025 @BrokeBoi Ja dessverre så er det mangelvare. Kärcheren jeg postet bilde av sluttet de dessverre å produsere for flere år siden. Vi er heldige som har et lokalt selvvaskeanlegg hvor det er montert underspyler i gulvet. kjekt å ha på vinteren. BrokeBoi reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Juli 3, 2025 Skrevet Juli 3, 2025 1 hour ago, StigJ said: @BrokeBoi Ja dessverre så er det mangelvare. Kärcheren jeg postet bilde av sluttet de dessverre å produsere for flere år siden. Vi er heldige som har et lokalt selvvaskeanlegg hvor det er montert underspyler i gulvet. kjekt å ha på vinteren. Jeg har en underspylingslanse fra Nilfisk jeg bruker, men den underspyleren i gulvet hos AS Bilpartner på Forus som du nevner er helt genial. BrokeBoi reagerte på dette 1
BrokeBoi Skrevet Juli 3, 2025 Skrevet Juli 3, 2025 Alle selvaskanlegg i Norge burde være lik den hos AS Bilpartner, det så veldig bra ut. Finnes det i det hele tatt noe likt dette i Oslo og omegn?
StigJ Skrevet Juli 3, 2025 Forfatter Skrevet Juli 3, 2025 37 minutter siden, papertiger skrev: Jeg har en underspylingslanse fra Nilfisk jeg bruker, men den underspyleren i gulvet hos AS Bilpartner på Forus som du nevner er helt genial. Da er det i alle fall to i distriktet. for den jeg tenker på er den til 24/7 på Håland på Bryne. papertiger reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå