Gå til innhold

FTE sin Marrakersh BMW 325i E30

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo takk ;)

M-tech2 vingen ligger ferdig lakkert i andre etasje i garasjen, og der kan den ligge en god stund til. Cleant er tøffere!

Har og vært inne på tanken å selge den faktisk...

Bilen eller vingen?!

Hoho, slapp av Tore, var vingen jeg snakket om. Bilen kvitter jeg meg IKKE med for å si det sånn, da skal det en stor sum på bordet før jeg i det hele tatt vurderer det [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, slapp av Tore, var vingen jeg snakket om. Bilen kvitter jeg meg IKKE med for å si det sånn, da skal det en stor sum på bordet før jeg i det hele tatt vurderer det [-X

Fint, da er vi venner igjen! :mrgreen:

Edit: Og takk for turen! Føler meg beæret! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske morsomt at en såpass spesiell lakkfarge som kom på markedet i fjor (?) er innertier på en så gammel bil. Det harmonerer liksom så utrolig godt. Brunt er jo egentlig litt sånn 70-80 talls...

Husker godt den brune Mazdaen gamlingen kjøpte i '82. Da kunne han velge mellom knall rød, hvit eller brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torek: Hehe, bare hyggelig det, vi kan ta flere turer vi. Men da med stereo montert forhåpentligvis 8)

StigJ: Faktisk så er jeg enig med deg der, jeg var nesten på vei til å snu på fargevalget da jeg skulle bestemme meg. Jeg tenkte også at "brun, det hører jo til 80-tallet"....men det er på full vei inn igjen, Audi og VW har også lansert sine brunfarger i år. Det er den nye trendfargen tror jeg ;)

JT: Vet at du har et noe anstrengt forhold til E30, og jeg sliter noen (mange) ganger med å være enig i alt du skriver, men det er artig at du liker min bil da ;) Det er vel fargen som gjør det kanskje. Jeg tror med hånda på hjertet at ALLE som har sett bilen med egne øyne har kommentert fargen :evillol: Har ennå til gode å få en negativ kommentar faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torek: Hehe, bare hyggelig det, vi kan ta flere turer vi. Men da med stereo montert forhåpentligvis 8)

Haha.. Var jeg så slitsom, altså? :P Neida, men ja..har ikkeno imot å lure meg med på "neste tur"heller jeg , hehe ;) diiiigg bil!

Har ennå til gode å få en negativ kommentar faktisk.

Dama til kulus, hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Var jeg så slitsom, altså? :P Neida, men ja..har ikkeno imot å lure meg med på "neste tur"heller jeg , hehe ;) diiiigg bil!

Har ennå til gode å få en negativ kommentar faktisk.

Dama til kulus, hehehe..

Ja, faen, kjeften din gikk jo i ett! Hehe, neida. Men musikk er alltids greit å ha ellers, spesielt på vei til treff som ligger 15 mil unna og slikt ;)

Hahaha, dama til Kulus ja, det stemmer det gitt :lol: ..men mente egentlig de som har sett bilen live da :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...