winchester Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Jo takk M-tech2 vingen ligger ferdig lakkert i andre etasje i garasjen, og der kan den ligge en god stund til. Cleant er tøffere! Har og vært inne på tanken å selge den faktisk... Bilen eller vingen?! Haha, regner med at det er vingen han snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Jo takk M-tech2 vingen ligger ferdig lakkert i andre etasje i garasjen, og der kan den ligge en god stund til. Cleant er tøffere! Har og vært inne på tanken å selge den faktisk... Bilen eller vingen?! Hoho, slapp av Tore, var vingen jeg snakket om. Bilen kvitter jeg meg IKKE med for å si det sånn, da skal det en stor sum på bordet før jeg i det hele tatt vurderer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Hoho, slapp av Tore, var vingen jeg snakket om. Bilen kvitter jeg meg IKKE med for å si det sånn, da skal det en stor sum på bordet før jeg i det hele tatt vurderer det Fint, da er vi venner igjen! Edit: Og takk for turen! Føler meg beæret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 denne er nokk på topp 3 lista av e30'r jeg har sett ja!=) topp 3?! det er jo nedverdigende mot denne bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 du liker jo ikke e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Ganske morsomt at en såpass spesiell lakkfarge som kom på markedet i fjor (?) er innertier på en så gammel bil. Det harmonerer liksom så utrolig godt. Brunt er jo egentlig litt sånn 70-80 talls... Husker godt den brune Mazdaen gamlingen kjøpte i '82. Da kunne han velge mellom knall rød, hvit eller brun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 du liker jo ikke e30 i utgangspunktet ikke nei, den er for vanlig til å bli helt verst, men denne har eieren lyktes med å få den til å skille seg ut fra de andre kjedelige.. riktig stuk og rett farge gjør underverker på alt av biler, hva det måtte være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Åja! var ikke E30 så galt likevel nå Snakk om blåst i hue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Torek: Hehe, bare hyggelig det, vi kan ta flere turer vi. Men da med stereo montert forhåpentligvis StigJ: Faktisk så er jeg enig med deg der, jeg var nesten på vei til å snu på fargevalget da jeg skulle bestemme meg. Jeg tenkte også at "brun, det hører jo til 80-tallet"....men det er på full vei inn igjen, Audi og VW har også lansert sine brunfarger i år. Det er den nye trendfargen tror jeg JT: Vet at du har et noe anstrengt forhold til E30, og jeg sliter noen (mange) ganger med å være enig i alt du skriver, men det er artig at du liker min bil da Det er vel fargen som gjør det kanskje. Jeg tror med hånda på hjertet at ALLE som har sett bilen med egne øyne har kommentert fargen Har ennå til gode å få en negativ kommentar faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Torek: Hehe, bare hyggelig det, vi kan ta flere turer vi. Men da med stereo montert forhåpentligvis Haha.. Var jeg så slitsom, altså? Neida, men ja..har ikkeno imot å lure meg med på "neste tur"heller jeg , hehe diiiigg bil! Har ennå til gode å få en negativ kommentar faktisk. Dama til kulus, hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Har ennå til gode å få en negativ kommentar faktiskDama til kulus, hehehe.. jasså?:D:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Tordenvær og surkål, for en tralle dette er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Den fargen satt jo så ei kula på den bilen din. Hadde likt å se den med svakt tona ruter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Torek: Hehe, bare hyggelig det, vi kan ta flere turer vi. Men da med stereo montert forhåpentligvis Haha.. Var jeg så slitsom, altså? Neida, men ja..har ikkeno imot å lure meg med på "neste tur"heller jeg , hehe diiiigg bil! Har ennå til gode å få en negativ kommentar faktisk. Dama til kulus, hehehe.. Ja, faen, kjeften din gikk jo i ett! Hehe, neida. Men musikk er alltids greit å ha ellers, spesielt på vei til treff som ligger 15 mil unna og slikt Hahaha, dama til Kulus ja, det stemmer det gitt ..men mente egentlig de som har sett bilen live da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå